Additionally, paste this code immediately after the opening tag: kaarten van Laos en Cambodje downloaden op teasi one - Forum Wereldfietser

kaarten van Laos en Cambodje downloaden op teasi one

Weet iemand of er kaarten van Laos en Cambodja te downloaden zijn voor mijn Teasi One?
Ik heb keus uit wel 28 Europese landen. Voor dit made in China apparaat moet dit toch mogelijk zijn?
Of kun je deelkaarten downloaden van google maps?
bedankt alvast!

[moderator]Verplaatst naar ander subforum [/moderator]
Je zal best wel ergens kaarten kunnen kopen hiervoor. Ik geloof niet dat je met Teasi alleen in Europa kan blijven.
Maar wat is het antwoord op het 2e gedeelte van mijn vraag??
Je bent afhankelijk van de kaarten van Arival. Je kunt niet zoals met een Garmin je eigen (osm...) kaarten erop zetten.
Dus als het er niet opstaat helaas pindakaas.
bedankt voor de reactie. Ik ben onbekend met deze materie.
Maar wat zijn kaarten van Arrival en wat betekent osm?

mvg

Frithjof
A-Rival is het bedrijf dat de teasi produceert/verkoopt. De Teasi is een van hun producten, ze hebben meer.
OSM staat voor open street map. Google is your friend wat dat is (gratis kaarten van de hele wereld). De teasi gebruikt osm kaarten.
Er is wel nieuws voor de nieuwe firmware zeggen ze: Met de update naar versie 2.0.6 is het mogelijk ook andere kaarten te installeren.

Dus 2.0.6 installeren (let op, er schijnen wel wat issues mee te zijn), en de osm kaarten die je nodig hebt installeren. Ik weet niet of dit waar is en goed gaat, op http://www.teasi-one-kopen.nl/2013/08/s ... i-one.html kun je vast meer vinden.