Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Koga randonneur 60 cm frame, zgan - Forum Wereldfietser

Koga randonneur 60 cm frame, zgan

Een aantal maanden geleden kon ik een Koga randonneur van 3 jaar oud kopen met nog geen 1000 km rijervaring dus zgan.
De bedoeling was de fiets te gaan gebruiken ipv mijn oudere traveller, deze heeft echter een hoogte van 63 cm, ik had gehoopt dat het wel zou wennen die framemaat, zeker gezien mijn lengte 190 cm.
Na een paar keer erop te hebben gefietst ben ik ervan terug gekomen en wil m verkopen, eigenlijk het liefst ruilen met een 63 cm hoogte in dezelfde staat.
De fiets is zeer, zeer mooi en eigenlijk op een paar hele kleine schoonheidsfoutjes na nieuw, kleur antraciet met led verlichting, en natuurlijk de gebruikelijke standaard zaken vd randonneur.

Vaste prijs is 1000 euro.
Let op! Nu gaan er mensen vragen om een foto. ;-)
Heb je een foto?
Foto zal ik maken 1 dezer dagen.
Met jouw lengte had ik ook verwacht dat een 60cm je veel beter zou passen. Of de 63 cm betreft een zadelbuislengte gemeten center-top dan zou ik het nog begrijpen..

Wellicht een linkje naar de geometrie van de fiets is wel handig voor de geïnteresseerden.

Succes met de verkoop/ruil!
Goh, waar heb ik dat schatje laatst nou gezien :?:.

Jammer dat hijh geen 42 mm bandjes fraait, anders was ik toch wel erg geinteresseerd.
Je zou natuurlijk zelf 42 mm bandjes kunnen monteren.
Dat zijn dan ook de kosten niet meer :)
Ik zou de aandrijflijn een poetsbeurtje geven, zo voor de verkoop...
als er iemand een te groot Koga frame ( 63) heeft en kleiner wil:
dan stel ik voor samen gezellig de frames om te sleutelen, of zeg ik dan rare dingen : :)
De fiets heeft een nieuwe eigenaar gekregen die er zeer content mee is,
Het draadje kan dus gesloten worden.
ai te laat gezien...... :cry:
Helaas johnny, er komt vast wel weer een kans, succes