Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Verkocht: Santos Travelmaster 2.8 alu, 57 cm - Forum Wereldfietser

Verkocht: Santos Travelmaster 2.8 alu, 57 cm

Te koop mijn Santos Travelmaster 2.8 alu, maat 57 cm. In prima staat!

De fiets heb ik nieuw gekocht in 2010 en er is slechts circa 1500 km op gereden.

Specificaties:
- Kleur: geanodiseerd zwart (mat)
- Shimano XT afgemonteerd, 27 versnellingen
- Magura HS 33 remmen
- Terry zadel
- Tubus dragers voor en achter
- Schwalbe Dureme 42 mm banden
- Axa Defender slot
- Led verlichting voor en achter
- 2 aluminium Santos bidons
- Achtervork- en lowrider standaard

Update 30-11-13: fiets is verkocht
Goedenavond Niels, is de fiets nog te koop?
Ik heb zelf dezelfde Santos Travelmaster fiets 2.8, met dezelfde specificaties als de fiets van Niels. Echter mijn framehoogte is 60 cm, en de kleur is anodized brons, met zwarte spatborden. Wel heb ik er een speciaal randonneur stuur op met kurk handgrepen

Ik heb deze fiets vorig jaar gekregen van mijn kinderen ter ere van mijn 70 ste verjaardag, en daarmee ben ik vanaf Bordeaux naar Santiago gereden. Ik heb ongeveer 1,78 -1,79cm lang, en tijdens de rit vond ik dat de fiets toch iets te groot is.

Ik ben dus op zoek naar een trekking fiets van 57 cm. Dus misschien kunnen we wel ruilen??

Voor wie in mijn fiets geinteresseerd is kan ik fotos toesturen als ze mijn hun email adres opgeven

Je kunt mij zien met de fiets op de fotos van de website met een dagelijks uitgebreid reisverslag van de reis naar santiago, met vele fotos en videos. Ga dan naar: www.opdefietsnaarsantiago.nl
De fiets is nog te koop bij een goed bod.

Ruilen is niet echt een optie, de fiets is voor mij de juiste maat maar gaat weg aangezien ik hem te weinig gebruik.
Beste,

Ik ben geïnteresseerd, maar ik vrees dat ik niet groot genoeg ben.
Ik ben 1m74. Mijn fietsmaat echter, is 56

??
EvertVdJ schreef:Beste,

Ik ben geïnteresseerd, maar ik vrees dat ik niet groot genoeg ben.
Ik ben 1m74. Mijn fietsmaat echter, is 56

??
Is nogal een verschil, 1 centimeter :roll: Dat gaat echt wel passen.
gios schreef:
EvertVdJ schreef:Beste,

Ik ben geïnteresseerd, maar ik vrees dat ik niet groot genoeg ben. Ik ben 1m74. Mijn fietsmaat echter, is 56 ??
Is nogal een verschil, 1 centimeter :roll: Dat gaat echt wel passen.
Ben bang van niet. :roll: De Travelamaster heeft een sloping frame met een vrij lange bovenbuis. Ik ken de effectieve bovenbuislengte niet, gelijk de effectieve zitbuislengte.
Ik ben 185 met een binnenbeenlengte van 89 cm en de 57 cm Travelmaster is voor mij hoog en lang genoeg.

Piet.
PietV schreef:
gios schreef:
EvertVdJ schreef:Beste,

Ik ben geïnteresseerd, maar ik vrees dat ik niet groot genoeg ben. Ik ben 1m74. Mijn fietsmaat echter, is 56 ??
Is nogal een verschil, 1 centimeter :roll: Dat gaat echt wel passen.
Ben bang van niet. :roll: De Travelamaster heeft een sloping frame met een vrij lange bovenbuis. Ik ken de effectieve bovenbuislengte niet, gelijk de effectieve zitbuislengte.
Ik ben 185 met een binnenbeenlengte van 89 cm en de 57 cm Travelmaster is voor mij hoog en lang genoeg.

Piet.
Als Evert past op een 56 dan is met aanpassing van de stuurpen deze fiets goed passend te maken. Maar je moet natuurlijk altijd eerst op zo'n ding gaan zitten. Ieders lijf is anders: lange armen, korte beentjes, uitgerekt bovenlijf...
EvertVdJ schreef:Beste,

Ik ben geïnteresseerd, maar ik vrees dat ik niet groot genoeg ben.
Ik ben 1m74. Mijn fietsmaat echter, is 56

??
ik ben ook wel benieuwd naar je binnenbeen lengte. Met mijn 184 heb ik 82cm bblengte. Een frame met 57 - 60 past me prima. Als je met 174 een bbl van 74 hebt, lijkt mij het frame te groot. Gewoon uitproberen dus. Het ene frame is het andere frame niet.
Ik ben zelf 1.84m lang met een binnenbeenlengte van 84cm en de fiets is voor mij perfect. Als je 10 cm korter bent vermoed ik dat het niet gaat passen.
Hoi Niels,
Ik ben serieus geinteresseerd in je Santos fiets. Is die nog te koop? En, zo ja, hoe kom ik dan met je in contact?
Hi Jaap, stuur me even een privebericht. Ik ben al in gesprek met een andere geinteresseerde.
Heb je een foto en vraagprijs
Eric en co,

mijn binnenbeenlengte is ongeveer 81 a 82 cm.
Vraagprijs is 1500 euro. Nieuw kost de fiets bij Santos nu met dezelfde specificaties 2100 euro.

Dit is een afbeelding van eenzelfde Travelmaster:
Afbeelding

Bij concrete interesse stuur even een privébericht, dan kan ik via mail ook foto van mijn eigen fiets sturen.
EvertVdJ schreef:Eric en co,

mijn binnenbeenlengte is ongeveer 81 a 82 cm.
Een 57 cm frame zou dus prima moeten zijn voor je.
Ik heb de fiets vandaag verkocht.