Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Zoek een gereedschapsbidon zonder reclame opdruk - Forum Wereldfietser

Zoek een gereedschapsbidon zonder reclame opdruk

Een simpele vraag;

Wie weet wellicht een gereedschapsbidon met een hoogte van ca. 20 cm zonder reclame opdruk van bijv. PRO of BBB?
En heeft iemand ervaring met een goede gereedschapsbidon?

Bij voorbaat hartelijk dank,

hartelijke groet,
Frits
Hmmm rose verkoopt die ook. Maar dan staat er ook Rose op.
Vind je reclame zo vervelend? Of wil je ze ergens anders voor gebruiken?

Is dit niet iets?

klik

Afbeelding
M276 schreef:Hmmm rose verkoopt die ook. Maar dan staat er ook Rose op.
Vind je reclame zo vervelend? Of wil je ze ergens anders voor gebruiken?
Hartelijk dank. Die bidon die waar jij op wijst is mij helaas te klein. Tot nu toe komt die Rose gereedschapsbidon ook nog het meest in de buurt wat ik graag zou willen. De bidon gebruik ik alléén voor gereedschap en onderdelen. Het is eerlijk gezegd een persoonlijke :twisted: dat ik niet teveel reclame op fiets wil voeren.

Daarom mijn vraag of iemand anders nog een tip heeft voor een gereedschapsbidon.
Je hebt die bidon die afgebeeld is ook in 700 ml.

700 ml
Rose heeft er ook 1 met alleen "Born to ride" (als in een kreet niet als reclame) erop en dan een tandwiel.

http://www.rose.nl/artikel/rose-gereeds ... aid:558913
Doe eens een test met aceton op een bedrukte, gebruikte bidon. Dan zie je meteen of je er een kale versie kan van maken.
k_a_r_e_l schreef:Doe eens een test met aceton op een bedrukte, gebruikte bidon. Dan zie je meteen of je er een kale versie kan van maken.
Bedankt, daar had ik eerlijk gezegd nog niet aan gedacht. Ga ik proberen.
Lennart-Tampico schreef:Rose heeft er ook 1 met alleen "Born to ride" (als in een kreet niet als reclame) erop en dan een tandwiel.

http://www.rose.nl/artikel/rose-gereeds ... aid:558913
Bedankt, volgens mij gaat deze hem worden.
M276 schreef:Je hebt die bidon die afgebeeld is ook in 700 ml.

700 ml
Bedankt, deze site kende ik nog niet.