Wij willen voor onze zoon een aanhangfiets kopen maar weten eigenlijk niet goed welke. Op de site fietsen met kinderen hebben we al veel informatie gevonden, maar we zitten met een probleem. We wonen in Zuid-Frankrijk en volgens iedereen moeten we echt de aanhangfiets uitproberen, nu heb ik volgens mij alle fietsenwinkels in zuid-oost Frankrijk afgebeld en niemand heeft aanhangfietsen in de winkel. Ze verkopen ze wel op bestelling, maar zonder testritje dus...
Ik heb gezien dat de burley piccolo zo ongeveer als de beste uit de bus komt. Gezien de vrij hoge prijs zouden jullie deze zonder uitproberen kopen?
Hij is dus voor onze zoon die 24 kg weegt, om hier in de Provence mee rond te fietsen, maar vooral voor een fietsvakantie van 3 weken in Thailand.
Voor onze dochter nemen we een weehoo Igo, die hebben we vorig jaar in Thailand getest en dat beviel uitstekend.
Heeft iemand advies voor ons?
Ik heb gezien dat de burley piccolo zo ongeveer als de beste uit de bus komt. Gezien de vrij hoge prijs zouden jullie deze zonder uitproberen kopen?
Hij is dus voor onze zoon die 24 kg weegt, om hier in de Provence mee rond te fietsen, maar vooral voor een fietsvakantie van 3 weken in Thailand.
Voor onze dochter nemen we een weehoo Igo, die hebben we vorig jaar in Thailand getest en dat beviel uitstekend.
Heeft iemand advies voor ons?