Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Weg naar Nepal - Nieuwjaarsborrel - Forum Wereldfietser

Weg naar Nepal - Nieuwjaarsborrel

Hoi fietsers. Op 5 januari is er de nieuwjaarsborrel in Utrecht. Begin volgend jaar (april) wil ik naar Nepal fietsen. Waarschijnlijke route vanaf huis: Turkije, Iran, Pakistan, India. Zou het leuk vinden als er iemand naar de borrel komt die deze route gefietst heeft.
Groet, Jelle
Hoi,

Ik heb 1,5 jaar geleden van Pakistan naar Nepal gefietst.

Je kunt me bellen: 06 23274347.

Gerrit
Hoi Jelle.

Wat gaaf dat je naar Nepal gaat. Ik ben in 2008 alleen naar Nepal gefietst via de route die jij ook wil. Ik hoop dat ik op de nieuwjaarsborrel, maar als je echt wat wil weten, neem dan contact met me op of kijk naar mijn site arnoldonbike.waarbenjij.nu.
Ik woon in de Rijp (NH) 06-47946016

Arnold van der Lee
Dank voor jullie reactie Gerrit en Arnold.
Neem contact met jullie op.

Jelle
Hoi Jelle,

In 2011 was het niet mogelijk om van Iran naar Pakistan te reizen. Het grensgebied was toen erg onrustig. (Door drugshandel.) Onder reizigers ging toen het gerucht dat het 'misschien' mogelijk was om met een goederentrein de grens te passeren.

De informatie is natuurlijk gedateerd maar ik ben sindsdien geen andere informatie tegengekomen. Wellicht kan je meer vinden op Thorntree.