Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Leuk en makkelijk 500-1000km routes in Europe ? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Leuk en makkelijk 500-1000km routes in Europe ?

Janneke V schreef:Vliegen naar Carcassonne kan ook, meen ik, met Ryanair vanaf Brussel. Als je dan een noordelijke/noordoostelijke route kiest, is het vaak vlak.
Je vliegt dan vanaf Charleroi, wat Ryanair Brussel noemt ondanks het feit dat het het 80 km ten zuiden van Brussel ligt.

Het lijkt me wel spectaculair om op Carcassonne aan te komen vliegen.
Grappig, ik heb me na Marokko en Oekraïne ook plechtig voorgenomen komend jaar in een "makkelijk land" te gaan fietsen zonder gehannes met vliegreizen :)

Ik heb al goede ervaringen met de Schotse Hooglanden. Vliegen naar Edinburgh is iets van anderhalf uur en dan sta je met 1 - 2 uur treinen zo in de ruige bergen.
Janneke V schreef: Vliegen naar Carcassonne kan ook, meen ik, met Ryanair vanaf Brussel. Als je dan een noordelijke/noordoostelijke route kiest, is het vaak vlak.
Vliegen op Carcassonne kan ook vanuit Eindhoven, kwam ik van de week achter. Ik dacht wel maar 2x per week.
Janneke V schreef:Vliegen naar Carcassonne kan ook, meen ik, met Ryanair vanaf Brussel. Als je dan een noordelijke/noordoostelijke route kiest, is het vaak vlak.
Dat ligt aan je referentiekader qua vlakheid of windrichtingen.
Ik vind de wegen daar die juist niet vlak zijn te verkiezen voor de vlakke dichter bebouwde kuststreek.
Leon