Additionally, paste this code immediately after the opening tag: kunst & fietswerk - Forum Wereldfietser

kunst & fietswerk

Als het fietsseizoen er op zit...

Al de fiets-inrukken op intuïtieve manier met olieverf op doek, zo beleef ik alles nog een keer...

nagenieten :wink:

Afbeelding

Henk

kunst en fietswerk
Henk,
Misschien is het al een keer gepasseerd op het forum, maar heb jij wel eens een moment in het jaar dat al je schilderijen te zien zijn? Het lijkt mij namelijk dat je onderhand heel wat moois geschilderd hebt. Dit exemplaar is lekker kleurrijk. Leuk hoor!
Groeten van Loes
Fraai schilderij.
Inderdaad, exposeren die mooie schilderijen :) . Daar wil ik wel van genieten. Misschien iets voor de WF fietsersbeurs of de Fiets en Wandelbeurs? Wil je deze mooie geschilderde herinneringen ook verkopen?
Afbeelding(Bron Henk zijn site)
Ook erg mooi.
@ Loes, Erik

Ik heb er meer op zolders staan dan dat er aan de muur hangt.
Die jij laat zien Erik hangt bij Wielerhuis de Pedaleur te Doetinchem [is verkocht]

Ik exposeer ook wel en er hangt werk van me in een winkel te Zutphen.

Af en toe verkoop ik een werk maar het blijft een 'winterse" hobby van me, heb jaren les gehad van een leraar aan de kunst academie te Arnhem. Maar een boterham er mee verdienen is een ander verhaal, daarom ben ik blij met mijn baan bij Rijkswaterstaat.

Ik heb id wel eens zitten denken om op de fietsbeurs te gaan staan, misschien aankomend voorjaar?!

Henk

kunst en fietswerk
Mooie schilderijen Henk.
Zou je meer mee moeten doen. Er zijn vast fietsers die wel wat aan de muur willen hebben hangen van je.
@ Hans Er zijn vast fietsers die wel wat aan de muur willen hebben hangen van je.
Ga ik ook doen Hans, ik krijg veel reacties op PB, en er hangt al het één en ander in fietswinkels, tandartspraktijken, en bij fietsers enz ... aan de muur.

Henk

kunst en fietswerk
eenzame fietser aan de horizon
Afbeelding

olieverf op doek, 40x30 cm

Henk

kunst en fietswerk
Henk,

zit jij ons even lekker te maken :lol:
Mooi hoor! Ook een mooie manier om je reizen te herinneren. Zijn er nog meer mensen hier die voorbij het reisverslag en de foto's denken?

Ik mag nog wel even oefenen ;)
Afbeelding
Is dat olieverf op doek of gekleurd klei?
Klei op een tafelzeil. Eigenlijk was het een poging om tegenwicht te bieden aan de opvoeding van m'n neefje, die met ruim twee jaar al een hele stapel automerken kent. Z'n ouders hebben hem zelfs geleerd dat z'n speelgoed-SUV de auto van "Oom Rob" zou zijn... :evil: :|
Sorry, PB is beter