Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Eerste rondje 's-Hertogenbosch op 10 november 2013! - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Eerste rondje 's-Hertogenbosch op 10 november 2013!

Ik ga wandelen en haak af a.s. zondag.

Een volgende keer ben ik van de partij Bert.

Veel plezier iedereen.

Groeten,
Edwin
Wij, Ton en ondergetekende, gaan ook mee. Wij fietsen eerst van Utrecht naar Den Bosch.
Bert van Sprang schreef:Eerste rondje 's-Hertogenbosch van circa 50 km op zondag 10 november, vertrek om 13:00 uur aan de oostzijde van het station.
Wij staan om één uur beneden bij de roltrap van het station.
........en om 13:15 bij Motel Vught. Voor de route zie post van Arno
We fietsen het rondje dus tegen-de-klok-in.

Henk
Wees welkom. Het ligt inderdaad in de bedoeling tegen de klok in te rijden, maar mocht je de voorkeur geven aan andersom dan is dat geen probleem; zo groot is 's-Hertogenbosch niet (wel erg gezellig trouwens).
Het eerste rondje 's-Hertogenbosch was een succes. Met dank aan Kasia, Arno, Henk, Rob, Ton en natuurlijk het prachtige weer, met een lekker najaarszonnetje was het veel beter als verwacht. Wordt zeker vervolgd!!!
Blij dat het vervolgd wordt, als we in de gelegenheid zijn, sluiten we een volgende keer zeker aan!
Ik wil de volgende keer ook zeker mee. HOEVAAK GAAN JULLIE DIT NU ORGANISEREN? een keer in de maand ofzo?
We hebben zondag afgesproken twee maanden te pauzeren en in februari 2014 de draad weer op te pakken.