Additionally, paste this code immediately after the opening tag: El Camino del Sid - Forum Wereldfietser

El Camino del Sid

Beste fietsers,
Deze zomer gaan we El Camino del Sid fietsen. We gaan met de fietsbus naar Logroño, vandaar fietsen we naar Valencia.
Hierna willen we doorfietsen naar Barcelona om vanaf daar het vliegtuig terug naar Nederland te nemen.
Dit alles willen we in 4 weken doen dus ik denk wel dat het aardig doorfietsen wordt. Haalbaar of wordt het toch een stuk met de trein??
Heeft iemand tips? Ik ben m.n. geinteresserd in een leuke route vanaf Valencia naar Barcelona. Ook informatie over het wel of niet aanwezig zijn van campings is van harte welkom.
Ik heb van BasiqAir begrepen dat ze geen fietshoezen accepteren.Ik lees op het forum dat fietshoezen wél geaccepteerd worden. Hoe zit het nu??
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Sascha.

Gefeliciteerd met je keuze voor de Camino del Cid, een van de mooiste fietsroutes die er is. Vier weken voor wat je allemaal van plan bent lijkt mij wel wat aan de krappe kant. Van Valencia naar Barcelona is in de buurt van de kust geen geschikte fietsroute te vinden. Alleen maar drukke wegen. Je moet dan bij Valencia weer terug de bergen in en dan naar het noorden en pas bij Barcelona weer naar de kust toe. Je kunt in Valencia de trein nemen. Dagelijks gaat een regio expres om 17.00 naar Barcelona. Je kunt bij de Delta van de Ebro uitstappen in L'Adea-Amposta. Daar kun je de Delta in fietsen: een uniek gebied, van aangeslibt land in de zee, met veel vogels, rijsvelden en fietspaden. Bij Platja Eucalypta aan de zuidkant is een leuk camping niet ver van het strand. Een leuke plek om even bij te komen na een fietstocht. Vanuit L'Ampolla gaan diverse regionale treien naar Barcelona: Catalunya expres of Delta expres.
Ik heb mijn fiets bij Basiq Air altijd meegeneomen in een hoes. Van een wijziging weet ik niets. Veel plezier.

Beste Bert,
Bedankt voor je reactie!!
Ik zal je tips goed bekijken. Fietsen in de Delta lijkt me wel wat!!
Groetjes,
Sascha