Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Het rondje Utrecht van zondag 3 november (91km). - Forum Wereldfietser

Het rondje Utrecht van zondag 3 november (91km).

Het rondje Utrecht van zondag 3 november (91km).

We starten op het Ledig erf om 11.00 uur

Als je de onderstaande link aanklikt kun je de route downloaden (gpx).
https://www.dropbox.com/sh/x1ubyvvlz6nc6eq/pSkbb34LNQ?m

Of van Bikemap downloaden.
http://www.bikemap.net/nl/route/2354820 ... -nov-91km/


Henk
Leuk. Staat genoteerd.

met vriendelijke groet,
Edwin
Ga graag mee rondje Utrecht fietsen.
Maar wat is de gemiddelde snelheid....
Zelf fiets ik op mijn MTB zo rond de 21 km per uur.

Wie kan mij wat meer hierover vertellen. Doe dit voor het eerst

Zonnige groet. Marjo
In de gpx staan 5 waypoints vermeld nr. 1 t/m 5

wat houden die eigenlijk in?
Weersverwachting gezien?? :wink: :evil:

OOOH.. het is pas volgende week :oops: :oops: :oops:
In de gpx staan 5 waypoints vermeld nr. 1 t/m 5wat houden die eigenlijk in?
Ik gebruik voor het maken van een rondje de Routeplanner van de Fietsersbond. Ik vul dan in van, b.v., Het Ledig Erf naar het Ledig Erf. Om de Routeplanner enig idee te geven van wat ik van plan ben geeft ik waypoints op. Zo hou ik controle over de lengte van de route alsmede de richting.

Je moet het eigenlijk zo zien, ik stel de randvoorwaarden, in de vorm van waypoints, op en de routeplanner doet de rest.

Je kunt bij de Routeplanner van de Fietsersbond ook een rondje plannen maar mijn ervaring is dat de route dan moeilijk te sturen is op lengte en richting.

Zelf fiets ik op mijn MTB zo rond de 21 km per uur. Wie kan mij wat meer hierover vertellen. Doe dit voor het eerst
21km is wel z'n beetje de maximale snelheid. En voor de rest....Proof of the pudding is in the eating.. ga gewoon een keer mee. Tip..zorg wel voor een gps met de track!
Ik ben helaas onverwachts verhinderd.

Ik ben er 1 december weer bij en zal dan een rondje maken.

Heel veel plezier.

met vriendelijke groet,
Edwin van Ooijen
henkk schreef:
In de gpx staan 5 waypoints vermeld nr. 1 t/m 5wat houden die eigenlijk in?
Ik gebruik voor het maken van een rondje de Routeplanner van de Fietsersbond. Ik vul dan in van, b.v., Het Ledig Erf naar het Ledig Erf. Om de Routeplanner enig idee te geven van wat ik van plan ben geeft ik waypoints op. Zo hou ik controle over de lengte van de route alsmede de richting.

Je moet het eigenlijk zo zien, ik stel de randvoorwaarden, in de vorm van waypoints, op en de routeplanner doet de rest.

Je kunt bij de Routeplanner van de Fietsersbond ook een rondje plannen maar mijn ervaring is dat de route dan moeilijk te sturen is op lengte en richting.
Fietsersbond gebruik ik ook altijd, dus een handige tip.

Ik heb deze route nu als basis genomen en aangepast, fiets deze aankomende zaterdag samen met de vrouw en daar is 91km (+4 om op Ledig Erf te komen) net wat te ver voor. nu 79km geworden van deur tot deur.
:shock: Hoi Henk,
Meld mij hierbij aan voor het rondje Utrecht.

Het is nog te vroeg om achter de geraniums / op de kachel te gaan zitten.

Groet, Ton
Ik fiets waarschijnlijk ook mee, maar hoe om wordt het rondje gefietst? Als jullie eerst naar Nieuwegein gaan wel ik bij de plas bij de a12 aansluiten.
Marc v G schreef:Ik fiets waarschijnlijk ook mee, maar hoe om wordt het rondje gefietst? Als jullie eerst naar Nieuwegein gaan wel ik bij de plas bij de a12 aansluiten.
Marc, we fietsen het rondje ‘tegen-de-klok-in’. M.a.w., we fietsen eerst richting Nieuwegein.
Ik kan helaas niet meefietsen. Had graag m'n nieuwe racebocht geshowed. Bij het volgende rondje dan maar.
Veel plezier en hou het droog morgen.

Frank
Wacht trouwens maar niet op mij, grote kans dat ik er niet bij ben tenzij het opeens niet al te nat wordt.
Zijn er nog fietsers die wel mee gaan? Zo niet, dan gaat het rondje van 3 nov. niet door.
Ik moet zeggen dat ik erg blij ben dat ik niet meegefietst had: Verwoestende windhoos in Wijk bij Duurstede
Van eventuele rondje Utrecht fietsers geen nieuws...
Nou kon ik toch al niet mee, maar dat vind ik nu niet meer zo jammer.
Marc v G schreef:Ik moet zeggen dat ik erg blij ben dat ik niet meegefietst had:
en van de hagelstenen die ik hier op het balkon zag ploffen hadden we mooie blauwe plekken kunnen oplopen.
Henk,

Laat, i.v.m. de planning, even weten of dit rondje in de herhaling gaat op 1 december?


Groeten,
Edwin
edwinvanooijen schreef:Henk,

Laat, i.v.m. de planning, even weten of dit rondje in de herhaling gaat op 1 december?
Wat mij betreft kunnen we het rondje van 3 november doorschuiven naar 1 december.

Zal ik de aankondiging doen?
Henk,

Als je dat wil doen heel graag.

Tot 1 december.

Edwin