Additionally, paste this code immediately after the opening tag: vaude taurus - Forum Wereldfietser

vaude taurus

ik ben van plan een tent aan te schaffen. Mijn keuze is gevallen op de vaude taurus I of II. Heeft er iemand ervaring met deze tent, ik vraag me vooral af of de I groot genoeg is. De tent moet maar voor 1 persoon dienen maar graag had ik toch iets of wa ruimte gehad daar dit toch wel mijn verblijfplaats zal zijn voor de komende 3 maanden.

dank voor jullie reactie
Hoi Wimpie,
Er zijn weinig dingen zo persoonlijk als een tent. Houdt de een het maanden uit in een soort slaapzak met een boogje, dan wordt de ander als benauwd van een lang weekend in een tent als Taurus II.
Het hangt natuurlijk van vanalles af zoals waar je naar toe gaat (o.a. klimaat) en hoe vaak je de tent gaat gebruiken, maar het hangt vooral van jezelf af.
Groeten,
Leon

Als je vooral twijfels hebt over de grootte van de buitentent, kan de aanschaf van een tarp het overwegen waard zijn. Dat is een stuk tentdoek met een handige vorm, dat je zo kan spannen dat het een extra grote luifel vormt. Met hulp van een boom of hek is ie ook los op te zetten. Handig bij regen, maar ook bij felle zon om een schaduwplekje te maken. Ze zijn er ook van Vaude, zie hier.

Succes,
Lisette