Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wilde Ganzen steunt fietstochten voor Goede Doelen - Forum Wereldfietser

Wilde Ganzen steunt fietstochten voor Goede Doelen

Beste mensen,

Voor degene die voor een goed doel willen gaan fietsen heb ik de volgende tip:
Wilde Ganzen steunt fietstochten voor Goede Doelen, zie http://www.wildeganzen.nl/

Klik op "acties" en vervolgens op "Meerwaarde acties".

Citaat:
Eigenlijk kan elke fondsenwervende activiteit in aanmerking komen voor een MeerWaarde-premie: van een mailingactie tot huis-aan-huis actie en van een sponsorloop of fietsactie tot benefietconcert.

Groet, Rena :wink:

Beste Rena,

voordat je zo'n bericht als dit plaatst lijkt het me dat het verstandiger was geweest dat je de werkwijze en voorwaarden van verdubbelaars als Wilde Ganzen, Nivos, Hivos, Icco en de NCDO eens goed had doorgelezen.
Met een uit de context geknipt citaat zoals het bovenstaande geef je goedbedoelende fietsers wellicht het idee dat ze met hulp van Wilde Ganzen nu op een dubbel resultaat mogen rekenen. Dat is beslist niet zo simpel als jij het hier stelt.
Voordat het zover is dien je aan een hele trits voorwaarden te voldoen. Te veel om op deze plek uiteen te zetten.

Dick

Hi Dick,
Wat je schrijft klopt, daarom heb ik de link erbij gezet. Of klopt de link niet?
Groet, Rena :wink: