Het plan is om volgend jaar met mijn vriendin in Zweden te gaan fietsen. Nu heb ik vorig jaar voor mijn verjaardag fietstassen gekregen, maar die vind ik niet practisch: ze zijn klein (40 liter, incl boventas), je kunt ze niet makkelijk van je fiets afhalen en in de zijtas past (bij wijze van spreken) net 1 schoen. Daarom ben ik op zoek naar Ortlieb of Vaude fietstassen, het gaat dan om alleen achtertassen ?f voor- en achtertassen.
Nu heb ik al laatst hier op forum gereageerd op Vaude tassen, maar daar hoor ik niets van dus dat zal wel niets worden.
Daarom bij deze: wie heeft er nog Vaude of Ortlieb fetstassen die in goede staat verkeren, of wie weet waar ik ze het beste kan kopen? Ben (bijna) student dus heb maar een beperkt budget...
Groet,
Maurits Hoogerwerf
Nu heb ik al laatst hier op forum gereageerd op Vaude tassen, maar daar hoor ik niets van dus dat zal wel niets worden.
Daarom bij deze: wie heeft er nog Vaude of Ortlieb fetstassen die in goede staat verkeren, of wie weet waar ik ze het beste kan kopen? Ben (bijna) student dus heb maar een beperkt budget...
Groet,
Maurits Hoogerwerf