Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Eerste rondje 's-Hertogenbosch op 10 november 2013! - Forum Wereldfietser

Eerste rondje 's-Hertogenbosch op 10 november 2013!

Eerste rondje 's-Hertogenbosch van circa 50 km op zondag 10 november, vertrek om 13:00 uur aan de oostzijde van het station en om 13:15 bij Motel Vught. Voor de route zie post van Arno.
Helaas kan ik dan niet. Volgende keer a ik proberen mee te gaan!

Vlakbij het station is een gratis parkeerplaats. Zit ook dicht bij de veemarkt.
Voorlopig teken ik in. Heb je al een idee van een route? Noord? Zuid? Oost? West? Of iets er tussenin? :lol: Aangezien we elkaar nog nooit hebben meegemaakt is het misschien handig om de eerste keer de afstand iets in te korten omdat niet iedereen in het centrum van 's-Hertogenbosch woont?
Voor Bert staat 50km gelijk aan 2 uurtjes rustig doorfietsen... :wink:
Nu helpt onze voorzitter mijn initiatief om zeep. :D
Hoezo? Mag het niet meer door gaan?
Nou Bert, toevallig ken ik zowel jou als Arno. Ik vermoed dat er wel enig verschil in snelheid zit tussen jullie. De afstand van 50km lijkt me geen probleem, maar reken voor een succesvol Rondje Den Bosch (cq. 's-Hertogenbosch) op een gemiddelde snelheid van ca. 20 km/u. Uiteraard met een leuke pauze halverwege voor de koffie.
Hopelijk help ik hiermee het rondje weer net niet om zeep. :D
Misschien dat ik ook aanhaak, afhankelijk van hoe het rondje loopt.

Wat mij betreft vertrekken we eerder en fietsen we rond de 100 km.

met vriendelijke groet,
Edwin
13:00 uur omdat een geïnteresseerde zondagmorgen verhinderd is, 50 km omdat het de eerste keer is en een gemiddelde snelheid van 20 km/u en een koffiestop is prima. Vooralsnog blijft de teller op 2 personen staan. Suggesties voor andere tijden, afstanden, snelheden en locatie die tot meer deelnemers leiden zijn natuurlijk altijd welkom.
13 uur op een zondag is voor ons prima Bij redelijk weer en geen andere plannen hier teken ik in, samen met mijn echtgenote.
We fietsen vanuit huis of kerk die kant op. Komen dan op ruim 80 km.

Het tempo van 20 is voor ons een heel stuk beter dan eerder genoemde 25. ;-)
Is dit plan al van de baan of wordt er nog aan gewerkt?
Het lijkt me dat het rondje voorlopig doorgaat. Zal ik iets plannen richting Sint Michielsgestel, Esch, onder Boxtel door naar Olland en dan weer naar het Noorden via Den Dungen? Of liever de Loonse en Drunense duinen in?
Verzamelen jullie bij den bosch?
Anders kom ik ffe burten. Moet mijn vriendin rond 13 uur opde trein zetten!
Ik vind het prima af te spreken aan de voorzijde van station 's-Hertogenbosch. Voor automobilisten: parkeren is lastig. Er zijn transferia die niet prijzig zijn en misschien is op zondag ruimte voor gratis parkeren aan de Parallelweg, voorbij de Q-park-stalling, richting Dieze (oostwaarts dus), vijf minuten lopen van het station.
Hoi Arnob,

Ik vind het prima als jij een rondje bedenkt. Richting Gestel lijkt me prima. Kan je aan de Parallelweg nog gratis parkeren? Een andere optie zou zijn de route vanaf het station langs vd valk in Vught te leiden.

Hoi Pim,

Als je je vriendin om 13;00 op de trein hebt gezet, kan je daarna mooi een rondje meefietsen.

Bert
Daar op de paralelweg kun je nog steeds gratis pakeren. Mijn auto staat er nu ook voor niks (mits die niet weg gesleept is).

Helaas kan ik niet mee fietsen want a paintballen met het werk. Aders was ik zeker mee gegaan. Volgende keer beter!
Ik maakte een opzet voor een eerste rondje Den Bosch, voorlopig uitgaand van vertrek vanaf het station. Maar gelukkig is 's-Hertogenbosch zo klein dat een wijziging naar de rotonde bij Motel Vught maar een paar honderd meter scheelt :wink: :
http://www.bikemap.net/nl/route/2372020 ... 12/terrain.

Ik lees wel waar de voorkeur naar uitgaat (en vanzelfsprekend voorstellen voor wijziging).
Wij moeten even kijken, er zit ook een kerkbezoek naar Vorden in de pijplijn voor die zondag, nog niet zeker of we meegaan daar naartoe.
Eerste rondje 's-Hertogenbosch van circa 50 km op zondag 10 november, vertrek om 13:00 uur aan de oostzijde van het station en om 13:15 bij Motel Vught. Voor de route zie post van Arno.
Ik ga ook mee!

Henk

kunst en fietswerk