Additionally, paste this code immediately after the opening tag: A.s wo. lezing Frank van Rijn over Zuid Oost Azië te Vledder - Forum Wereldfietser

A.s wo. lezing Frank van Rijn over Zuid Oost Azië te Vledder

Sprak net Frank, helaas is er weinig bekendheid aan gegeven maar a.s. woensdag geeft hij een lezing, informatie opgezocht en ja hoor gevonden:
Woensdag 23 oktober, in de herfstvakantie, komt wereldfietser Frank van Rijn vertellen over zijn reis door Zuidoost Azië van afgelopen winter. Hij heeft weer prachtige verhalen en mooie foto’s.
Theeschenkerij Moe’s tuin, De Hoek 41, 8381 BK VLEDDER.
Zaal open vanaf 19.30 uur, de lezing begint om 20.00 uur, € 10,00 inclusief. 2 x koffie/thee.
Reserveren noodzakelijk via: moestuin.nm@gmail.com of tel.0521-382263 / 06-411625
Helaas iets te ver weg voor mij, maar wil dit zeggen dat we ons op de fietsvakantiebeurs komend voorjaar ook mogen verheugen op de avonturen van Frank in Zuidoost-Azië ?
(En een boek ? - pls Frank !)
Frank heeft inderdaad net weer een nieuw boek afgerond, ben vergeten over welk land het gaat. Moet natuurlijk nog wel afgemaakt worden. Verder heeft hij net een artikel voor het tijdschrift Plus geschreven. Ik heb hier (nog) geen abonnement op, iemand hier? :wink:
Hm... kan helaas niet. Jammer dat ik het niet eerder wist. (en ik woon er nog wel 6 kilometer vandaan.....)