jasmon schreef:Elstar schreef:Het was het mooiste, langste en snelste 'rondje' Utrecht ooit...
Dat is precies de reden waarom ik niet mee fiets met de rondjes utrecht, ik behoor tot een appeltaart groep met een dag gemiddelde 18 á 19 km per uur...
Als één van de actiefste organisatoren en regelmatig deelnemer van het rondje, kan ik zeggen dat dit een uitzondering was. Vandaar al die superlatieven in mijn bericht. We waren nu toevallig een keer met een paar fanatieke fietsers bij elkaar, dus dan is een stevig tempo mogelijk.
De planning van ons rondje is wisselend, alleen datum (eerste zondag van de maand) en tijdstip (rond 11.00 uur) staan min of meer vast. Begin- en eindpunt, afstand, tempo, pauzepunten worden allemaal bepaald door degene die de tocht voor die maand organiseert.
Als je eens een mooie appeltaart-(speculaas-oliebollen-snert-paaseieren)-tocht wilt uitstippelen, dan ben je van harte welkom. Ik denk dat bij sommige regiogenoten een kortere, rustige tocht best gewaardeerd wordt.