Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Arcteryx Alpha SV jas smal. Nieuw model te koop - Forum Wereldfietser

Arcteryx Alpha SV jas smal. Nieuw model te koop

Ik bied mijn Arcteryrx Alpha SV jas te koop aan.
Nooit gebruikt
Small
Meer info http://link.marktplaats.nl/729148614
Ik wens je succes met de verkoop, maar het zou me verbazen dat je maar 50 euro 'verlies' zal moeten nemen. Zelf als iets splinternieuw en ongedragen is, op het moment het 'tweedehands' wordt verminderd de marktwaarde behoorlijk. Niet veel mensen zullen 8% korting voldoende vinden om de zekerheid van de aankoop bij een (internet)winkel te laten vallen.

Renaat
toch is 50 euro mooi meegenomen voor de potentiële koper. Ze hebben ook niets te verliezen de jas is nooit gedragen. Dus WIN WIN situatie
Jíj bent de potentiële verkoper...
koper dus
Echt een heel mooie jas,
Maar de kans lijkt me best klein dat er iemand is die:
* precies zo'n jas wil
en
* toevallig op MP of deze site kijkt
en
* er deze maand een wil kopen
en
* de kleur leuk vindt
en
* hem past
en
* in de buurt woont om te komen kijken en de reiskosten en tijd voor lieft neemt
* of de portokosten wil betalen, met het risico dat het toch niet past
en
* het risico neemt om iets op marktplaats te kopen

Maar je kunt geluk hebben.

Leon
Dat is het risico van de verkoper. Maar als iemand op zoek is naar dit model, kán het helpen om, met de Google searchBots in het achterhoofd, in ieder geval de merknaam op de juiste manier te spellen. Op marktplaats klopt-ie wel.

Succes met de verkoop!
kennen jullie dan misschien andere betere plaatsen om de jas te koop aan te bieden. Een efficiëntere manier ofzo?
Minder geld vragen.
Ik heb vrij vaak fotoapparatuur via MP verkocht.
Dat waren meestal lenzen waar echt vraag naar is. Desondanks krijg je voor zulke artikelen niet meer dan 65% van de nieuwprijs en dan zaten ze nog met een loep naar onvolkomenheden te kijken, die er niet waren.
Mij past de jas helaas niet, ik moet een L of een XL.
Leon
Waarom heb je eigenlijk de jas niet terug gestuurd naar de webshop? Wettelijk mag je twee weken na aankoop de spullen zonder opgaaf van redenen terugsturen. Tenminste bij Nederlandse webshops maar volgens mij is dat een Europese regel.

Nu is dat dus al te laat. Een typische gevalletje van jammer dus. Probeer het gewoon op marktplaats en de Belgische equivalent. En 600 euro ga je niet krijgen. Ik denk dat je al blij mag zijn met 500. Is er nog een mogelijk om de jas te laten vermaken; of durf je dat niet aan?
Lidje schreef:kennen jullie dan misschien andere betere plaatsen om de jas te koop aan te bieden. Een efficiëntere manier ofzo?
http://www.hiking-site.nl

Maar aan die prijs blijft de kans op verkoop klein.

Renaat
Ebay kan een goede optie zijn, maar ook daar zie ik deze jas nieuw aangeboden worden voor rond de 360-380 euro (veel aanbod uit de USA). Is misschien 650 adviesprijs en dat vragen verschillende winkels ook gewoon, maar op internet ook goedkoper te vinden. Als je hem op Ebay kwijt kunt en je koopt ook een andere maat voor rond die prijs is er niet teveel aan de hand.

Geweldig fijne jassen trouwens!