Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Utrecht 6 oktober 2013 - Vertrek Deventer 10:45 - Forum Wereldfietser

Rondje Utrecht 6 oktober 2013 - Vertrek Deventer 10:45

Op 6 oktober is er weer een rondje Utrecht, die dit keer in een rechte lijn van Deventer naar Utrecht loopt.

We fietsen zondag 6 oktober Deventer – Utrecht 120km.

We starten om 10:45uur voor de ingang van station Deventer Centraal centrum zijde. Er vertrekt uit Utrecht om 9:35 uur sp.11a een trein richting Deventer zonder overstap.

Als je de onderstaande link aanklikt kun je de route downloaden (gpx).
https://www.dropbox.com/sh/x1ubyvvlz6nc6eq/pSkbb34LNQ?m

Groet,
Staat genoteerd.

Het wordt dus 10.45u.

Wil je nog even in de onderwerpstitel vertrekplaats en tijdstip vermelden. vermelden.

met vriendelijke groet,
Edwin
Ik ben er dit keer niet bij.

Groet Henk
Zoals het er nu naar uit ziet zijn we in ieder geval met z'n tweeen.

Zijn er nog meer gegadigden?

Graag even melden op het forum.

met vriendelijke groet,
Edwin van Ooijen
Ik ga het waarschijnlijk niet halen. Daarnaast zou dit voor mij ruim 150 kilometer worden ivm de afstanden van huis naar Utrecht CS en weer terug. Dat vind ik een beetje te gortig.
Als het niet hoost van de regen staan Kees en ik om 10:45 op het station van Deventer.
Tot zondag, Frank
Het wordt prachtig weer Frank.

Als er mensen met de trein reizen. Ik kan 3 mensen meenemen tegen 40% korting.

Ik stap op Utrecht CS op.

Edwin
Ik wil als Deventenaar wel een bijdrage leveren om de vriendschapsbanden tussen Utrecht
en Deventer aan te halen.
Ik fiets wel een stukje mee, ga er in de buurt van de Harskamp bij knooppunt 70 af.

Nog meer koekhappers die mee gaan?

Ben
Ondanks dat ik het draadje gestart ben kan ik helaas niet mee. Zondag lijkt prima weer, maar heb even wat anders.

Tot een volgende tocht.

Groet,
Hoi mensen,
Is er nog een plaatsje vrij voor een nieuw lid?
Tijdens het fietsen maken we wel kennis.
Tot zondag!
Paul Keizer.
Hoi,

Ik wil wel mee. Maar er zijn wat praktische problemen.
Ik moet deze keer uit het zuiden komen, maar er rijden dit weekend geen treinen tussen Zutphen en Deventer. Als ik ook nog van Zutphen naar Deventer moet fietsen, dan moet ik te vroeg van huis en maak ik wat te veel km's.
Dus als jullie er geen bezwaar tegen hebben, dan sluit ik pas bij Klarenbeek aan.

Als één van jullie me een PB kan sturen met een 06-nummer, dan houden we contact.

Groeten, Erik
mijn nummer is +316 123 795 68.

met vriendelijke groet,
Edwin
Ik heb de telefoonnummers van Paul en Edwin nu genoteerd.

Ik zie jullie morgen bij knooppunt 31 bij Klarenbeek.
Een van de mooiste rondjes tot nu toe deze route door het twentse landschap, over de Veluwe en via de Utrechtse Heuvelrug naar Utrecht.

Het tempo werd flink opgevoerd door o.a. Wouter en lag deze keer relatief hoog (ca. 23 km/u).

Iedereen bedankt voor de aanwezigheid en gezelligheid.

Op naar het volgende rondje op 3 november a.s.

met vriendelijke groet,
Edwin
15e rondje Utrecht alweer, ook al was het deze keer een lijntje.
Negen deelnemers en vijf ervan waren nieuw. Tot nu toe hebben we bij elk rondje nieuwelingen gehad (alleen juli 2013 niet?)
Altijd nieuwelingen. Dat alleen al vind ik leuk. En dat het rondje vrijwel elke keer door weer iemand anders georganiseerd wordt: altijd weer een verrassing.

Vandaag was een reprise van juli 2013, toen alleen Henkk met een tot nu toe mysterieuze tweede deelnemer van Utrecht naar Deventer was gefietst. Wij deden 'm andersom.

Het 'rondje' bracht me deze keer echt op plekken waar ik nooit eerder (in de buurt) geweest was. Zelfs in de Gelderse vallei (toch redelijk in de buurt) heb ik nieuwe paadjes en bezienswaardigheden gezien. Henk, bedankt!
edwinvanooijen schreef:twentse landschap
ehm, we zijn niet of amper in Overijssel geweest, laat staan Twente.
Maar het smalle strookje tussen IJssel en Veluwe was wel heel erg mooi.

Het was het mooiste, langste en snelste 'rondje' Utrecht ooit. Die 23 km/h is een gemiddelde, denk ik? Ik heb onderweg wel eens 27 of 35 op de teller zien staan. Dat vind ik op mijn racefiets niet vreemd, maar op mijn 'dikke fiets' doe ik dat eigenlijk nooit.
Mijn eerste 'rondje' met de wereldfietser. Het was werelds! Wat een mooi stukje Nederland gezien, wat een leuke paadjes. Lekker gefietst en lekker gekletst.
Voor herhaling vatbaar.
Bedankt allemaal.
Paul.
Elstar schreef:Het was het mooiste, langste en snelste 'rondje' Utrecht ooit. Die 23 km/h is een gemiddelde, denk ik? Ik heb onderweg wel eens 27 of 35 op de teller zien staan. Dat vind ik op mijn racefiets niet vreemd, maar op mijn 'dikke fiets' doe ik dat eigenlijk nooit.
Dat is precies de reden waarom ik niet mee fiets met de rondjes utrecht, ik behoor tot een appeltaart groep met een dag gemiddelde 18 á 19 km per uur. en om nou de hele dag met de tong op de grond te fietsen......

zo'n afstand houd mij de hele dag van de straat. Voor mij staat deze route over twee weken op de agenda.
Als "gastrijder" vanuit mijn woonplaats Deventer ook ongeveer 45 km meegefietst tot de lunchpauze. Inderdaad een stevig tempo maar wel te doen. Het was een erg mooie route en de Utrechtse cel van de Wereldfietser was aangenaam gezelschap.

Om zo nu en dan in plaats van een rondje een lijn te fietsen is een goed idee,


Ben
Het tempo lag zo hoog door Doris. Altijd met die neus vooraan, niet bij te houden :wink:
Gisteren deze tocht gereden van Utrecht naar Deventer,
Met het mooi droog zelfs zonnig herfstweer, geen straf.

Alleen langs het schietterrein op de Harskamp geluidoverlast gehad, er was juist een oefening gaande.

Bedankt voor het uitzetten van deze tocht. Met mijn snelheid (daggemiddelde 18,4 :oops: ) maar goed dat ik niet met jullie meereed.