Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Beste fietskaart Kerala, India - Forum Wereldfietser

Beste fietskaart Kerala, India

Beste Wereldfietsers ,
Wie heeft voor ons de beste tips voor de beste fietskaart van kerala?
Natuurlijk de kaarten van Nelles en ReisKH bekeken maar mee detail zou prettig zijn.
Iemand suggesties?
Groet,
Marco
Op de kaart van Reise Know-How (Rough Guides) heb ik een paar jaar geleden prima gefietst in Kerala en Tamil Nadu. Deze kaart bleek accurater en meer details te bieden dan die van Nelles.
kaartjes op googlemaps inzoomen en uitprinten.
en lokaal de tuktuk chauffeurs de 'shortcuts' vragen van A naar B,
die weten altijd wel leuke weggetjes.
veel fietsplezier in zuid-India.
groeten José
Ha die Marco,

Als overzichtskaart is de Reise Know-How inderdaad beter en prettiger dan de Nelles.
Ik zou bij Pied à Terre ook eens de Hongaarse Gizi Map van India bekijken. www.gizimap.com

Groetjes,

Bert
Onlangs uitgezocht welke kaarten het best om te fietsen in Zuid India. Aangekocht RKN, en voorgenomen om in de boekhandels van Bangalore even rond te kijken er zijn wel kaarten met een kleinere schaal maar ik kan niet zien wat de kwaliteit is. Er zijn in Bangalore wat grote boekhandels i.v.m. de universiteiten daar.
Wij fietsen als alles goed gaat in de maanden jan,feb,mrt 2014 rond in Kerala, Tamil Nadu, Karnataka en een stukje van Andre Pradesh.

Groet,
Paul Snoeij
Iedereen bedankt. de kaarten die genoemd worden kennen we. Ik had gehoopt wat meer gedetailleerde kaarten te kunnen aanschaffen. Op internet kan ik ze helaas niet vinden. We gaan in India verder zoeken.