Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Huttentrektocht 2013 op (25), 26 & 27 okt. - Forum Wereldfietser

Huttentrektocht 2013 op (25), 26 & 27 okt.

Hallo iedereen,

Ik heb zelf maar even een topic gestart waar iedereen met zijn vragen of opmerkingen m.b.t. de huttentrektocht 2013 terecht kan.
Verder staat er al uitgebreid het e.e.a. onder Activiteiten. Start en finish in Alphen aan den Rijn.

Ik zal te zijner tijd hier wetenswaardigheden over de routes opzetten.
Er wordt aan gewerkt door Wim van Eeden en mij. Beiden zeer bekend in het gebied. We proberen er weer wat speciaals van te maken.

Groeten en tot ziens,
Fokko

- Ik ben de gehele maand september niet bereikbaar, en reageer dus in oktober weer.
Dan zal ik de aanmeldingen voor de hutten verwerken. Maar ik verwacht niet dat dat een probleem zal zijn. De camping heeft zowel hutten als hooibergen.
Hij valt aan het einde van de herfstvakantie in het Noorden.

Jammer, anders waren we zeker meegegaan.
Nu is het misschien want het plan is om in de herfstvakantie een rondje Hadrians Wall en C2C doen. Maar mocht dat niet doorgaan, dan melden we ons zeker.

Hans en Saskia
Bijna voor de deur beginnen, dat is nog eens luxe! :D
Ik zet m in de agenda!
Maar eerst nog zomer..
Oh, dat is wel heel aantrekkelijk. Ik ben het weekend zowaar vrij (wilde ook graag de basiscursus gaan doen, maar moet werken dan). En woon ook om de hoek. Als ik vrijdag mijn vroege dienst nog draai, kan ik daarna aansluiten.
Er is wel een maar, de campings waar we heengaan moeten wel honden accepteren. Trekkershut zal meestal niet toegankelijk zijn; maar dat geeft niet, neem gewoon tentje mee.
ps ik kan nog geen verdere info vinden onder aktiviteiten over de huttentrektocht, of komt dat omdat ik nog geen lid ben?
Ik zal weer eens kijken of het gaat lukken. Het is altijd leuk. Je vertelt niet of deze campings voor de vrijdag en zaterdagavond ook een restaurant of verblijfsruimte hebben. Dat was in Bourtange erg fijn, al was het toen ook wel uitzonderlijk koud.
Wim
corry/stephan schreef: ps ik kan nog geen verdere info vinden onder aktiviteiten over de huttentrektocht, of komt dat omdat ik nog geen lid ben?
Even doorklikken op de agenda op de home page. En dan naar de derde bladzijde gaan.
Of op deze link klikken
Ah, dankjewel, info gevonden :) . Ziet er goed uit! en in ter Aar mag de hond sowieso mee en bij Botshol even overleggen, dus dat zal ik doen. Ik ben dan wel van de langzame groep met de kar achter me, maar kan ook prima alleen fietsen en later weer aansluiten bij de gezelligheid. Als ik definitief besluit mee te trappen, dan moet ik nog wel even kilometers maken, want dat is er met nog jonge hond bij ingeschoten.
Hoi allemaal....

Even weer van me laten horen....net voordat ik op vakantie ga.

Wim heeft mij de terugreis van de huttentocht al gemaild. ik ben bezig deze in Basecamp te zetten.

Enne....ik ben bang,....dat als het nog lang nazomert....ik geen hutten kan slijten :? ....mij ook best natuurlijk :wink: Het loopt nog geen storm....maar de laatste maand komen de aanmeldingen meestal wel binnen.

@ yvonne: leuk dat je erbij bent....vorig jaar hadden we hagel en sneeuw...dat kan ik nu niet garanderen....maar deze huidige 25 graden zal het dan ook wel niet meer zijn denk ik.... :)

@ Wim, er zijn binnen korte afstand wel eetgelegenheden neem ik aan. Ter Aar en Alphen liggen op korte afstand. En bij Botsheul in de buurt zal ook wel wat zijn...
- en anders regelen we een pizzaboer of chineesboer...oid. we maken er een feestje van. Op de camping komen vaker grote groepen.

Daarnaast zal ik ook 2 korte tochten in elkaar flansen...van de prachtige weggetjes die ik niet in de langere routes kon opnemen. Met mooie rietvelden en bruggetjes..en langs plassen, Amsterdamse bos en Schiphol...(alles zit er dus ook wel in)... Deze kunnen we of kan je individueel nemen als je iets korter wilt fietsen, of bij slecht weer.

Afijn,....ik geef mezelf al weer heel wat huiswerk de eerste week van oktober. Dus dan meer.... :!:

groeten en veel plezier nog deze zomer :P
@ Wim: http://www.restaurantdeoudeschool.nl/foto
Ziet er leuk uit...een bar, restaurant..

en er is een Chinees in ter Aar.

op een paar honder meter van de camping.

Groeten Fokko
Fokko schreef:Hoi allemaal....

Enne....ik ben bang,....dat als het nog lang nazomert....ik geen hutten kan slijten :? ....mij ook best natuurlijk :wink: Het loopt nog geen storm....maar de laatste maand komen de aanmeldingen meestal wel binnen.
Wintertocht 2013. Buiten was het -6 en lagen ca. 20 WF'rs in een tent, binnen sliepen 5 WF'rs. Schijnbaar moet het heel koud worden voor men de hut kiest :)

De tocht staat in mijn agenda, dus potentieel ben ik van de partij. Aanmelden doe ik pas wanneer ik zeker weet dat ik kan.

Succes met het uitzetten van mooie tochten!

Groet,
Hallo allemaal,

Ik weet dat er een heel stel in Oudenbosch en omgeving rondfietsen,....
maar ik ben weer terug en inventariseerd de plekken voor de hutten. Willen de mensen die vrijdas een hut willen even zo spoedig mogelijk regaeren?


Meer nieuws volgt... en de routes.

Groeten Fokko
Wij kennen de camping en omgeving bij Botshol goed, het is een aanrader.
Nog iets over Botshol: er zijn wel wat eetgelegenheden binnen 5-10 km. afstand, maar een andere optie is om eten te laten komen en in de schuur (slechtweerruimte) te nuttigen. Vraag de eigenaar naar de mogelijkheden.
Kunnen we aanmelden? We komen dan met de tent.
Als je met een tent komt is het niet noodzakelijk om je aan te melden....wees er dan gewoon op tijd!

Meld je je wel aan...dan weten we dat en kunnen we eventueel even wachten.

Groeten Fokko
http://www.ad.nl/ad/nl/5596/Planet/arti ... veen.dhtml

we fietsen door Aarlanderveen heen. Dus misschien zien we ze.... :P

Misschien mag je nog koetjeknuffelen.... 8)
Ik werd door mijn echtgenote gewezen op andere verplichtingen dat weekend. We moeten dus helaas afzeggen... :-(
Het is dit weekend weer lekker fietsweer....hopelijk is dat over een paar weken nog zo...

De aanmeldingen komen langzaam binnen.

Ik heb de routes omgewiseld. Zaterdag fietsen we de route van Wim. Die is ongeveer 82 km lang. Dus daarna is het goed uitrusten op de camping.
Voor zondag hebben we de kortere route. Met de mogelijkheid om een extra lusje te nemen.
Maar bij slecht weer hebben we alle mogelijkheden om iets af te steken. Maar daar gaan we niet van uit! En nat is nat, dan kun je net zo goed doorfietsen...

Ik had wat waypoints toegevoegd, maar die staan er helaas niet in.

Opmerkelijke punten in de route:
- Zaterdag - langs Henk Angenent in Woubrugge; het bulderdosje van milieudefensie bij de 5e landingsbaan Schiphol; langs de akker waar het Turkse vlieguig crashte; het Amsterdamse bos.
- Zondag - langs de VOC-huizen aan de Vecht; langs de Loosdechtse plassen; over de Meije; en een smal paadje door de Nieuwkoopse plassen; en de molenviergang rond Aarlanderveen.

Hier de routes:

Zaterdag: http://www.bikely.com/maps/bike-path/hu ... ocht-dag-1
Zondag: http://www.bikely.com/maps/bike-path/hu ... hoofdroute
En een extra lusje voor zondag:
http://www.bikely.com/maps/bike-path/hu ... -hilversum

Groeten Fokko
Jullie fietsen langs de Olmenhorst in Lisserbroek http://www.olmenhorst.nl/het-landgoed/welkom.html Wel een leuk plekje om je biologische appelgebak te scoren 8)

Misschien dat ik vanaf daar aansluit als ik vrij ben .....
Werkzaamheden aan het spoor :evil: :evil: :evil:

Het zal ook een keer niet zo zijn tijdens een WF-weekend....

Tussen Woerden en Alphen aan den Rijn.....dat weekend.

Je kunt wel vanaf Leiden naar Alphen met de trein. En ook wel via Gouda.
Of je fietst vanaf Woerden naar de camping toe op vrijdag.

En de auto kun je ook volop kwijt in de omgeving.

Als het weer dan maar mee werkt.... :?

Groeten Fokko