Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fiets opsturen met de boot ? - Forum Wereldfietser

fiets opsturen met de boot ?

Beste (wereld) fiets(t)er, :lol:

Mijn grote tocht zal over enkele jaren gaan beginnen; 1/2 jaar in de USA fietsen. (een grote wens die na 27 jaar dan werkelijkheid wordt) :lol: :D :lol: :D :lol: :D :lol: :D :lol:

In de voorbereidingen hiervoor stuit ik steeds weer op de verschrikkelijke verhalen van verkreukelde frames en grote beschadigingen aan fietsen die met het vliegtuig zijn verstuurd. :cry: :cry: :cry:

Nu vraag ik mij af :?: of iemand al eens heeft uitgezocht of ondervonden hoe het is om de fiets(en) met de boot te versturen in een stevig krat die je zelf inpakt en na de tocht weer kunt gebruiken om de fiets weer retour te sturen. Prijs, procedure, wie je daar voor moet hebben, douane etc. etc. :D

Goh jammer, want ik vind het juist een mooie titel!!!!!
Er zijn volop goede ervaringen met het vliegtuig... tijdens de Europese Fietsroutemarkt is er de workshop "Fiets mee in het vliegtuig". Ik ben bang dat je die dus gemist hebt. Wellicht dat zo'n zelfde workshop ook gehouden wordt tijdens de Fietsvakantie beurs, 18 en 19 februari 2006 in de RAI te Amsterdam. Als je dat zeker wilt weten, stuur dan een mailtje naar John Telleman, john@wereldfietser.nl

Groet, Rena :wink: