Ook voor HerenHanna schreef:bij de Hema natuurlijk!
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Precies, ik was mijn donzen slaapzak gewoon in de machine met een speciaal donswasmiddel, op een daarvoor bestemd programma, wol geloof ik, en extra spoelbeurten zonder centrifuge. Wel op een warme zonnige dag zodat veel water snel kan verdampen. vervolgens regelmatig opschudden zodat de samengeklonterde dons los komt. Na een paar keer over de dag dit herhaald te hebben wordt hij boven opgehangen om gedurende de week elke dag nog een keer te op schudden waarna hij (of zij) er weer een seizoen tegen kan (luchtig opgeborgen)ben huve schreef:Voor in de 40 euro kun je een donsjack kopen. Zie het draadje hier een tijd geleden over (webwinkel)ANWB donsjacks. Ingrid et moi gebruiken deze jacks al een half jaar tot volle tevredenheid.
Zelf uitwassen kan, maar het drogen moet wel zorgvuldig gebeuren.
ben
écht Hema!Sandra de G. schreef:Natuurlijk kun je dons zelf wassen. Het venijn zit 'm in het drogen. Dat kun je het beste doen in een droger, en dan met een tennisbal erbij. Die zorgt ervoor dat de veertjes niet gaan klonteren.
En volgens mij bedoelde Hanna niet dat de jas nu 300 euro goedkoper is, maar dat je ipv een dure jas ook gewoon een goedkope kan kopen. Bij de Hema