Additionally, paste this code immediately after the opening tag: VSF TX400 maat 52 VERKOCHT - Forum Wereldfietser

VSF TX400 maat 52 VERKOCHT

Ik lees al wat langer mee op het forum. Ik ben particulier, geen handelaar. Onderstaande is naar aanleiding van een verkeerde levering van een door mij bestelde fiets uit Duitsland. Mocht er iemand nu interesse in hebben, kan ik het zo oplossen. Dan heeft iemand anders er nog een voordeel aan. Anders gaat de fiets retour.

VSF Fahrradmanufaktur Expedition TX400 Maat 52, zwart.
Prachtig stalen fiets met kwalitatief zeer goede onderdelen, o.a. Magura HS11, Tubus voor- en achterdragers, B&M verlichting, Deore XT 3x10 versnelling, etc.

De fiets is volledig nieuw en ongebruikt, de trappers zijn nog niet eens gemonteerd. Heb hem alleen even uit de doos gehad om te kijken en een foto te maken.
Prijs normaal €1299. Het is een 2012 model, verschilt minimaal met de 2013 in de onderdelenlijst; alleen een andere standaard en pompje.

Mag weg voor €950 naar een snelle beslisser. Dat is goedkoper dan u hem in Duitsland kunt vinden, en deze staat al in Utrecht. In overleg en tegen brandstofkosten wil ik deze eventueel ook bezorgen binnen een redelijke straal.

Afbeelding
August schreef:Ik lees al wat langer mee op het forum. Ik ben particulier, geen handelaar. Onderstaande is naar aanleiding van een verkeerde levering van een door mij bestelde fiets uit Duitsland. Mocht er iemand nu interesse in hebben, kan ik het zo oplossen. Dan heeft iemand anders er nog een voordeel aan. Anders gaat de fiets retour.

VSF Fahrradmanufaktur Expedition TX400 Maat 52, zwart.
Prachtig stalen fiets met kwalitatief zeer goede onderdelen, o.a. Magura HS11, Tubus voor- en achterdragers, B&M verlichting, Deore XT 3x10 versnelling, etc.

De fiets is volledig nieuw en ongebruikt, de trappers zijn nog niet eens gemonteerd. Heb hem alleen even uit de doos gehad om te kijken en een foto te maken.
Prijs normaal €1299. Het is een 2012 model, verschilt minimaal met de 2013 in de onderdelenlijst; alleen een andere standaard en pompje.

Mag weg voor €950 naar een snelle beslisser. Dat is goedkoper dan u hem in Duitsland kunt vinden, en deze staat al in Utrecht. In overleg en tegen brandstofkosten wil ik deze eventueel ook bezorgen binnen een redelijke straal.

Afbeelding
Dus je besteld een nieuwe fiets, betaald er 1300euro voor, maar wordt "verkeerd" geleverd en daarom wil je er nu 350euro verlies op maken? Waarom laat je de fiets niet gewoon op kosten van VSF terugsturen, zodat ze je de "goede" bestelling kunnen toesturen?
Misschien geen foutje van VSF maar van de besteller ??
Het is dat ik er al een heb anders had ik hem zo van je over genomen. Top fiets
Betreft een fiets welke via internet was aangekocht als wit damesmodel(!) en vervolgens zo aankwam, zwart herenmodel. Ik kan je verzekeren dat wij ook heel vreemd opkeken, iemand heeft ergens een vreemde fout gemaakt en het was helaas de laatste die daar beschikbaar was. Ik weet dat een herenmodel steviger is, maar mijn vrouw wil toch liever een damesframe.

Te goedkoop? Ik heb niet de volle mep betaald, scheelt dat het een 2012 model is, hoewel dit nauwelijks verschilt bij VSF. Ik krijg nog een beetje extra korting als ik hem niet terugstuur, want dit kost de verkoper uiteraard ook weer geld. Iemand die wellicht toch op zoek was naar zo'n fiets kan er zijn voordeel mee doen. Ik dacht ik probeer het hier even, anders gaat hij terug.
Ja ik heb hier zeker interesse voor.
Is het goed dat ik morgen nog even nadenk, het gaat nog steeds om een hoop geld.
Morgenavond ben ik er wel uit en dan zou ik zaterdag nog de trein naar Utrecht kunnen nemen.

Armin
Ik antwoord even in een persoonlijk bericht.
Bleek toch te klein voor Armin, nog heel even te koop voor deze terug gaat naar Duitsland.
Fiets wordt morgen opgehaald door iemand uit de buurt. Verkocht via marktplaats uiteindelijk dus mag dicht.
Wij gaan zelf een vervangende VSF halen.