Additionally, paste this code immediately after the opening tag: SPOED: derailleuroor voor Specialized - Forum Wereldfietser

SPOED: derailleuroor voor Specialized

Een van mijn Engelse gasten heeft een ongelukje gehad in de stad. Een schrammetje op het been en een afgebroken derailleuroor waren het resultaat. Nu heb ik gehoord dat er zeer veel verschillende oren zijn...

Heeft iemand misschien een oplossing voor zondag? Is het de moeite waard om naar Decathlon te fietsen? Heeft iemand een oude Specialized?

Hartelijk dank voor jullie antwoord / meedenken!
Het is zo niet duidelijk wat is afgebroken: de derailleur of het oor aan het frame. Even een foto zou veel tekst besparen.
Ja, ook Specialized fietsen zijn er in verschillende modellen, allemaal specialized zeg maar.

Decathlon heeft een aardige online-catalogus, kun je op zijn minst zien wat ze theoretisch hebben.

Leon
Maandag ben ik tussen 10:00 uur en 14:00 uur in de winkel. Kom dan langs met het padje. (bel wel even van tevoren)
WAAR HET OM GAAT IS HET STUKJE TUSSEN DE DERAILLEUR EN HET FRAME. Dat is netjes afgebroken om te voorkomen dat de derailleur of het frame stuk gaat.

Dank je Eric voor je aanbod :).
Dat heet dus een patje :lol:

Nou, mocht het nodig zijn, dan zie ik je wel.
Dat heet geen padje
Afbeelding
maar een patje.
Ha! Leon, ik ben je lekker voor.
Mag tegenwoordig ook padje genoemd worden, schijnt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pad_%28frame%29
Leon