Ik verkoop de fietskaarten die ik heb gebruikt op mijn tocht van van Londen naar Edinburgh:
- Thames Valley Cycle Map (op mijn route: van Londen Heathrow naar Oxford)
- West Midlands Cycle Route (op mijn route: van Oxford naar Derby)
- Pennine Cycleway - Peak District
- Pennine Cycleway - South Pennines and The Dales
- Pennine Cycleway - North Pennines
De 3 Pennine-kaarten vormen samen de complete Pennine Cycleway, die loopt van Derby naar Berwick-upon-Tweed, zie bv.www.cycling-britain.nl/PCW
- Coast & Castles South
Deze kaart geeft fietsroutes v.h. eind van de Pennine Cycleway naar Edinburgh.
Alle zes kaarten zijn via internet te bestellen, maar wel op 3 verschillende adressen (geen enkele zaak heeft ze allemaal) en ze kosten dan samen 57 euro. Ik verkoop ze voor de helft en dat is inclusief verzendkosten.
De kaarten zijn in goede staat. Hier en daar is een stippellijntje geketend, waar ik mijn route duidelijk wilde maken en ik heb veel campings omcirkeld.
Geert Wiegers
geertwiegers@hotmail.com
- Thames Valley Cycle Map (op mijn route: van Londen Heathrow naar Oxford)
- West Midlands Cycle Route (op mijn route: van Oxford naar Derby)
- Pennine Cycleway - Peak District
- Pennine Cycleway - South Pennines and The Dales
- Pennine Cycleway - North Pennines
De 3 Pennine-kaarten vormen samen de complete Pennine Cycleway, die loopt van Derby naar Berwick-upon-Tweed, zie bv.www.cycling-britain.nl/PCW
- Coast & Castles South
Deze kaart geeft fietsroutes v.h. eind van de Pennine Cycleway naar Edinburgh.
Alle zes kaarten zijn via internet te bestellen, maar wel op 3 verschillende adressen (geen enkele zaak heeft ze allemaal) en ze kosten dan samen 57 euro. Ik verkoop ze voor de helft en dat is inclusief verzendkosten.
De kaarten zijn in goede staat. Hier en daar is een stippellijntje geketend, waar ik mijn route duidelijk wilde maken en ik heb veel campings omcirkeld.
Geert Wiegers
geertwiegers@hotmail.com