Additionally, paste this code immediately after the opening tag: VERKOCHT: MSR Hubba HP 1p tent | 1.36kg | 9 nachten gebruikt - Forum Wereldfietser

VERKOCHT: MSR Hubba HP 1p tent | 1.36kg | 9 nachten gebruikt

Afbeelding

Staat ook op Marktplaats.

Specificaties:

- 1-persoons
- 3-seizoenen
- 1.36 kg #
- zithoogte 102 cm
- maat binnentent: 70 x 220 cm

Bijzonder:

- is compact, behoort tot de lichtste in klasse (bijv Akto 1,8 kg, Ringstend 1.5 kg)
- opzetten of afbreken in slechts 3 minuten
- uiterst geschikt voor solo backpacken, hiking of fietsen
- rugzak of twee grote fietstassen en wat klein spul kunnen onder voorluifel (zie foto op Marktplaats)

De tent ziet er volstrekt nieuw uit. Er zijn geen gebruikerssporen. Hij is 9 nachten gebruikt (en overdag niet, dus geen invloed van zon).

Vraagprijs is 200 euro. Nieuwprijs bij Ned. & Duitse internetwinkels is 300 tot 360 euro incl verzending.

Meer info vind je op de website van Cascade Designs: google "msr hubba hp".

# volgens fabrieksopgave: incl stokken en haringen, excl grondzeil
Waarom doe je deze tent weg na 10 nachten?

Groet,
Goede vraag. Twee redenen:

-meestal ga ik met iemand anders op fietsvakantie en gebruiken we een ruime 2 persoonstent (Nallo 2 GT)
- en als ik toch alleen ga blijk ik bij nader inzien gehecht aan meer binnenruimte = een kleine tweepersoons tent

Hij hoeft ook niet per se weg, maar als ik 'm voor een schappelijke prijs verkoop kan ik het voor mijzelf verantwoorden om die kleine 2p tent te kopen :)
Heeft nog iemand belangstelling voor deze mooie en nauwelijks gebruikte tent? Ik vind het zonde als-ie ongebruikt blijft liggen 8)
overdag niet, dus geen invloed van de zon
in Ijsland?? :)
haha :)

Nee, ik heb de tent 7 nachten mee gehad naar de Alpen, 1 nacht naar Zeeland en 1 nacht naar Limburgs Mooiste. Dus zelfs maar 9 nachten... Steeds 's avonds opgezet en 's ochtends weer afgebroken.
Ik heb hem in het groen en ben er zeer tevreden mee! Vindt hem eigenlijk nog aan de ruime kant. :P

Afbeelding

Dit jaar in Spiterstulen.
verdorie , waarom woon je zo ver.....had anders wel interesse in die tent...
johnny-vs schreef:verdorie , waarom woon je zo ver.....had anders wel interesse in die tent...
Wuustwezel-Den Bosch is 80km. Mooi dagtochtje :)
ja, of we fietsen elkaar gewoon tegemoet en drinken een pint in een café halverwege :P
ik neem via pm contact met je op...
+++ tent is gereserveerd en wordt als het goed is as. zondag verkocht. +++
en ik ben de gelukkige.... :D
ziezo, tentje op afgesproken plaats opgehaald, en Willem , bedankt voor alle bijkomende info en tips die ik gekregen heb!
Het genoegen is wederzijds!