Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Let op met stallen van je fiets in het centrum van Zwolle - Forum Wereldfietser

Let op met stallen van je fiets in het centrum van Zwolle

Hallo,

Let op met het stallen van je fiets in het centrum van Zwolle. Het stallen van fietsen buiten de fietstenstallingen wordt niet meer gedoogd in het centrum van Zwolle, zie http://www.destentor.nl/regio/zwolle/ni ... -1.3974835

Dit klinkt streng maar het was echt een chaos in het centrum. Gelukkig zijn er voldoende bewaakte fietsenstallingen als alternatief waar de fiets gratis gestald kan worden.

Dat ook vakantiefietsers niet ontzien worden blijkt uit dit artikel: http://www.destentor.nl/regio/zwolle/we ... -1.3929023.

MVG,

Johan
Zijn er ook bewaakte fietsen-met-bagage-stallingen?
Zullen we eens met een grote groep wereldfietsers met onze bepakte fietsen neerstrijken bij een terras in het centrum van Zwolle?
Ik zag vanmiddag op de markt hier in Maastricht twee gelukkige fietsers van hun drankje genieten met de bepakte fietsen achter zich. Nu is er hier al jaren een fiets-buiten-het-rek-verbod.
Gelukkig is deze regel er hier een net als alle andere en wordt er gehandhaafd als er boze mensen in de gemeenteraad zijn, en daarvoor moeten heel gekke dingen gebeuren, al heb ik wel eens een raadlid een boze mail gestuurd omdat men op een doordeweekse dag fietsen aan het verwijderen was terwijl het in de middag nog 5 graden vroor en er sneeuw lag.
Leon
Leon schreef:Ik zag vanmiddag op de markt hier in Maastricht twee gelukkige fietsers van hun drankje genieten met de bepakte fietsen achter zich. Nu is er hier al jaren een fiets-buiten-het-rek-verbod.
Gelukkig is deze regel er hier een net als alle andere en wordt er gehandhaafd als er boze mensen in de gemeenteraad zijn, en daarvoor moeten heel gekke dingen gebeuren, al heb ik wel eens een raadlid een boze mail gestuurd omdat men op een doordeweekse dag fietsen aan het verwijderen was terwijl het in de middag nog 5 graden vroor en er sneeuw lag.
Leon
Jullie hebben in Maastricht toch die geweldige wethouder John Aarts, die zo goed naar fietsers luistert en volgens mij al meer dan 50 jaar wethouder is. Vorig jaar was hij op promotiereis in China. Maastricht staat in China nu echt op de kaart.
bert sitters schreef:Jullie hebben in Maastricht toch die geweldige wethouder John Aarts, die zo goed naar fietsers luistert en volgens mij al meer dan 50 jaar wethouder is. Vorig jaar was hij op promotiereis in China. Maastricht staat in China nu echt op de kaart.
Verder alles goed met jou Bert?
Ik hoop dat het gespannen optreden van de gemeente komt omdat dit een nieuwe maatregel is en dat het over een tijdje net zo relaxed is als in Maastricht.