Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Harskamperdennen 2013 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Harskamperdennen 2013

jimvandenberg schreef:
JAAPDIJK schreef:Het gebruik van de douches is gratis. Wel dien je te beschikken over een sleutel; we hebben centraal een aantal sleutels in bezit; deze zijn te verkrijgen bij de tent van Jim van den Berg.
Heel belangrijk: hou nooit de sleutel bij je, ook al is het maar “heel even”. Leg de sleutel dus altijd meteen terug of geef hem aan iemand anders die staat te wachten op de douche. We raken namelijk altijd sleutels kwijt en daarvoor betaal je een fikse boete, die we wee moeten doorverdelen. Heel belangrijk dus.
Mijn tentje staat dat weekend ergens in Ladakh, dus dat wordt een eindje omrijden voor de douchesleutels. Maar ik zal ze toch netjes klaarleggen.
Wat jammer dat je er niet bij bent Jim, maar veel plezier op het dak van de wereld!
Bibberend beeld op Bikemap.

Ronald,

Bij mij staat hij ook soms op en neer te dansen. Ik gebruik Google-chrome. Deze meld dan dat de pagina in het Engels is en vraagt of dit vertaald moet worden. Klik op 'niet vertalen' of pagina's in deze taal nooit vertalen' en het probleem is over.

Jaap
Knooppunten 40 en 41 bij radio kootwijk zijn verplaatst.

Route Apeldoorn station naar Harskamperdennen.

Beide punten zijn in noordelijke richting opgeschoven (ten opzichte van mijn Lidl boekje). De verbinding tussen 40 en 15 loopt nu via 41

Van station Apeldoorn naar het noorden via stationsstraat. Na 900 meter knoppunt 60; dan linksaf naar 59, 42, 41, 40, 71, 70. Dan 2 x rechtsaf.
http://www.bikemap.net/en/route/2299472-apeldoorn-hkd/

Jaap
Die knooppunten zijn al jaren geleden gewijzigd, maar ter plekke is dat duidelijk gemaakt op borden.
JAAPDIJK schreef:Bibberend beeld op Bikemap.

Ronald,

Bij mij staat hij ook soms op en neer te dansen. Ik gebruik Google-chrome. Deze meld dan dat de pagina in het Engels is en vraagt of dit vertaald moet worden. Klik op 'niet vertalen' of pagina's in deze taal nooit vertalen' en het probleem is over.

Jaap
Bedankt Jaap, dat is inderdaad de oplossing.

Ronald van der Perk
Off road

Yvon heeft een route van Martijn uit 2011 aangepast ( nu afgesloten gebieden omzeild. Yvon bedankt.
http://www.bikemap.net/en/route/2300150 ... -kootwijk/
Bericht geannuleerd.
De weersverwachting voor komend weekend ziet er uitstekend uit!
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederla ... mp/4057578
Bericht voor Gregor

Gregor, volgens de beheerders van de Harskamperdennen heb jij vorig jaar een verkeerd pandeksel meegenomen. Vriendelijk verzoek om het het komende weekend om te ruilen.
Wie fietst er as vrijdag vanuit omgeving Den Bosch naar de Harskamperdennen?
Hoe laat wil je vertrekken, Bert? Ik had nog geen plannen, maar met de trein naar Den Bosch moet wel lukken. Route komen we wel aan uit: kunnen iets van Fietsersbond downloaden, of even gauw in Basecamp een route met de OFM maken?

Verder ben ik benieuwd of er meer mensen zijn die de off-road-route wel zien zitten voor de zaterdag? Dan kom ik namelijk met de mountainbike. Fietst daarvoor wat beter dan de trekkingfiets. :wink:
Begin van de middag (13:30) bij het station? Route is geen probleem.
Oke, als jij de route wilt verzorgen vind ik ook goed. Zal toch wel lekker doorfietsen worden. Ik zal om 13:30 bij Den Bosch staan. Oost- of westzijde van het centrale station van Den Bosch?
Ik kom waarschijnlijk per mountainbike, want Yvon wil sowieso de off-road route fietsen. Dan zijn we in ieder geval met 2.
:-), lekker door het zand, 60 km ong. Met op de helft een terras! Aantrekkelijker kan ik het niet maken .. dit alles op zaterdag!
Tot dan dan, groets, Yvon
Beste activiteitencommissie,

We hebben de beschikking over een tent met keuken. Maar is het mogelijk om de keuken vrijdagavond en zondagmorgen te gebruiken?

De reden dat ik dit vraag is dat ik v.v. van DH naar de HKD fiets. En als ik de ‘keuken’ thuis kan laten fietst dat wel wat makkelijker.

Henk
henkk schreef:Beste activiteitencommissie,

We hebben de beschikking over een tent met keuken. Maar is het mogelijk om de keuken vrijdagavond en zondagmorgen te gebruiken?

De reden dat ik dit vraag is dat ik v.v. van DH naar de HKD fiets. En als ik de ‘keuken’ thuis kan laten fietst dat wel wat makkelijker.

Henk
Een echte wereldfietser heeft zijn brandertje altijd bij zich :wink: .
Henk, Bert heeft natuurlijk helemaal gelijk. Ik denk dat jij de HKD-keuken ook wel mag gebruiken. De pannen zijn wel heel groot, de branders ook.
Er is dus ook een off-road route, dus neem je MTB mee!
_________________________________________________________________________________________
Inge en haar keukenteam hebben dit weekend weer een topprestatie geleverd - het was weer geweldig Inge!
_________________________________________________________________________________________

Afbeelding
Net thuis aangekomen vanaf de Harskamperdennen, tot Driebergen met twee eerst onbekende en nu bekende wereldfietsers wil ik bij deze iedereen bedanken voor het fantastische weekend. Fred en Jaap voor het scheppen van de randvoorwaarden, Inge met haar ploeg voor het "Bachanaal", Robertjan voor het het gezelschap tijdens de heenreis en het leiden (lijden?) van de ledenvergadering, iedereen voor de gezellige klets en de serieuzere gesprekken en deelnemers aan de Hulshorsterzandroute voor het prettige gezelschap.

ps Voor degenen die er niet waren: het blijft een belevenis om samen met 100 gelijkgestemde en toch zo diverse mensen een weekend door te brengen!