Additionally, paste this code immediately after the opening tag: oost europa - Forum Wereldfietser

oost europa

Hoi,
Ik ben van plan om rond half september een paar weken te gaan fietsen in oost-europa. Waarschijnlijk Slovenie, maar Hongarije en Kroatie zijn ook een optie. Zijn er wellicht mensen die in dezelfde periode daar zijn en een tijdje gezamenlijk willen fietsen?
Ik, man, 35, fiets 80-100 km per dag en kampeer hoofdzakelijk. Ook neem ik graag de tijd om naast fietsen andere dingen te doen, zoals een stadje of kasteel bekijken. Ik plan mijn reis nooit van a-z, maar heb een globale route in mijn hoofd en zie wel waar ik aan het eind van de dag terecht kom.

Groeten, Dirk
Dag Dirk aka Iceman, heb een vergelijkbaar plan maar dan voor begin september. Is je plan nog actueel? Zo ja, mss kunnen we dan iets afspreken om eea door te spreken? Groetjes bbeej!
Hoi bbeej,
Helaas, ik ga pas eind september. Ik neem de trein rond 20 september naar Villach, Oostenrijk en fiets vanaf daar waarschijnlijk richting Slovenië voor 2 weken. Mocht het weer in Slovenië te slecht naar mn zin zijn, dan wordt het mogelijk Oostenrijk of desnoods Italie.
Groet, Dirk