Additionally, paste this code immediately after the opening tag: onthaasten - Forum Wereldfietser

onthaasten

...een leuk verhaal Mario!
Zelf ben ik het grotendeels eens met de bijgeschreven commentaar van Frank.
Buiten het hoogseizoen is het goed toeven. Maar met Hemelvbaart en Pinksteren wordt het al minder...
Ook enigszins eens met de opmerking van Frank. Daarom verkies ik ook altijd SBB-campings boven de natuurcampings. Hoewel het verhaal inmiddels ook al wel een beetje geldt voor de SBB-campings. :(

Maar wie herkend er lokaties in het filmpje? Die camping op 1.40min, de boomgaard, daar zou ik best wel es willen vertoeven. Ziet er wel gezellig en knus uit.
nvt
roosterveld schreef:Maar wie herkent er lokaties in het filmpje?
Het glooiende bos in het begin lijkt sterk op de SBB camping in Groesbeek, en zou de boomgaard 'De Oude Boomgaard' in Snelrewaard kunnen zijn? Toen ik daar was leek het wat minder beschut, maar dat was ook in April, toen er twee caravans en twee tentjes stonden :)
Op m'n rondje NL dit voorjaar was het inderdaad wel schrikken toen ik na anderhalve week lege campings in Vaals ineens werd weggestuurd omdat ze vol zaten op Hemelvaartsdag. De volgende dag was De Lier ook vol, maar daar mocht m'n tentje nog wel bij. Door de drukte daar liepen bij sommige mensen die irritaties hoog op, maar daar kon ik dan wel weer om lachen.
Ik ben het met jullie (en 'Frank') eens dat het jammer is dat er niet alleen rustzoekers komen, maar ik ben blij dat er in ieder geval een paar weken per jaar een beetje omzet gedraaid wordt op die campings. De rust zoek ik dan wel buiten het seizoen.
Heeft iemand hier trouwens ervaring met NIVON kampeerterreinen? Ik kan me zo voorstellen dat die wat rustiger zijn omdat het een vereniging betreft.