Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tip voor kerst / sinterklaas! - Forum Wereldfietser

Tip voor kerst / sinterklaas!

Hoi,

Ik (Ellen) heb laatst een (vind ik) erg leuk kadootje gehad. Het is een klein zilveren fietsje voor aan een kettinkje. (Ik zal zsm een foto posten).

Gekocht bij Kronemeijer Optiek in Ridderkerk, was maar 6,95 euro (hangertje dan).
Kettinkjes zijn er geloof ik vanaf 10 euro. Beiden zijn van echt zilver!

Als je ze mailt (info@kronemeijer-optiek.nl) willen ze vast ook wel de hangertjes en kettinkjes versturen, komt dan alleen wat verzendkosten bij, maar dat is vast niet schrikbarend.

Het fietsje is een soort mountainbike achtig hangertje, ze hebben geloof ik ook racefietsen, hoe duur die zijn weet ik niet.

Nahja, het is maar dat jullie het weten! :)

Groetjes,
El & El

Hoi,

Leuk idee Ellen, zo'n hangertje!

In het kader van Sint en Kerst wil ik dan nog wel een cadeau-idee toevoegen: bij de Wereldwinkel en/of Terre des Hommes hebben ze 'verantwoorde' miniatuurfietsjes (ongeveer 7 cm. hoog). Ik heb ze gezien in mountainbike- en wielrenversie, in verschillende kleuren.

Zelf van wat stof nog een paar mini-fietstasjes maken en klaar is de minivakantiefiets :wink: !

Gudrun