Additionally, paste this code immediately after the opening tag: VERKOCHT Stevens RandonneurLite - Forum Wereldfietser

VERKOCHT Stevens RandonneurLite

Zojuist op Marktplaats gezet:
http://www.marktplaats.nl/706440111
Dat is een mooie fiets voor een nette prijs zeg.
Wim
Wim schreef:Dat is een mooie fiets voor een nette prijs zeg.
Dankje, dat dacht ik ook, maar je krijgt op MP altijd weer meteen dat er nog minder wordt geboden, en daar wordt ik altijd een beetje moe van.
Het is inderdaad een heel geliefd fietsje, maar wat lastig mee te nemen naar Taipei, daar is inmiddels al een superdeluxe carbon racemonster voor haar in elkaar gezet, dus daarom moet deze hier toch maar weg.
jeroenh schreef:je krijgt op MP altijd weer meteen dat er nog minder wordt geboden, en daar wordt ik altijd een beetje moe van.
Dat heb je met handel.
Kun je de mogelijkheid om te bieden niet meer uitzetten op MP?
Leon
jeroenh schreef: Dankje, dat dacht ik ook, maar je krijgt op MP altijd weer meteen dat er nog minder wordt geboden, en daar wordt ik altijd een beetje moe van.
Het is helaas mijn maat niet, maar ik kan wel even hoger dan 450 bieden,
dan ben je in ieder geval die koopjesjagers kwijt :wink:
u hebt pm
Haja, je kunt het wel uitzetten (heb ik niet gedaan, standaard staat het aan), maar niets weerhoudt je om dan gewoon een mailtje te sturen met een bod.
Je hebt gelijk het hoort gewoon bij de handel en daarom ben ik ook niet echt een handelaar, maar zoals gezegd ik wordt er wel eens moe van vooral als je zelf denkt dat het een heel redelijke vraagprijs is.

Jeroen
jeroenh schreef:Haja, je kunt het wel uitzetten (heb ik niet gedaan, standaard staat het aan), maar niets weerhoudt je om dan gewoon een mailtje te sturen met een bod.
Je hebt gelijk het hoort gewoon bij de handel en daarom ben ik ook niet echt een handelaar, maar zoals gezegd ik wordt er wel eens moe van vooral als je zelf denkt dat het een heel redelijke vraagprijs is.

Jeroen
Ik lees dat je er moe van wordt, maar toch wil ik het proberen voor €400,-
(doe je mij er een onwijs plezier mee, en jij bent van je marktplaats spam af)

Wel wil ik graag weten is de framemaat voor mij juist zal zijn?
ik ben 1.78cm