MSR WhisperLite Internationale 600 multifuel brander
De bekende/klassieke, vele jaren lang probleemloos te gebruiken multifuel brander.
Kan op onder andere (ongelode) benzine en kerosene en petroleum (laatste twee met bijgeleverde sproeier), branden.
Fles simpelweg vullen met tankpistool aan tankstation.
Met de grijze pomp (tegenwoordig rood, de grijze krijgt betere reviews overigens).
Zeer betrouwbaar, zuinig, goed te servicen in het veld; goede aftersales via buitensportzaken.
De 0,6 liter MSR brandstoffles past in een bidonhouder;
Gebruikt maar in een goede staat.
Compleet geleverd met:
- 0,6 liter MSR brandstof fles, deze past in een bidonhouder op fiets.
- de 'grijze' (ouder model) pomp
- kerosene sproeier (voor gebruik van kerosene en petroleum)
- oprolbaar reflectie/windscherm (alu)
- brander reflectieschermpje (alu)
- 2 reserve brander reflectieschermpje (alu)
- onderhoudsetje bestaande uit sleuteltje, olie en wat ringetjes, pompleertje etc.
- originele NL handleiding
Kan gedemonstreerd worden.
Verder geleverd (bij ophalen) met een liter fles Coleman fuel/wasbenzine (winkelwaarde 5 eur!) en een klein flesje ethanolpasta (ter voorverwarming).
(Reden van verkoop: ik gebruik deze bijna nooit meer momenteel, want reis minder lang en ver en met andere eisen aan mijn kampeerspullen dan eerst.)
De bekende/klassieke, vele jaren lang probleemloos te gebruiken multifuel brander.
Kan op onder andere (ongelode) benzine en kerosene en petroleum (laatste twee met bijgeleverde sproeier), branden.
Fles simpelweg vullen met tankpistool aan tankstation.
Met de grijze pomp (tegenwoordig rood, de grijze krijgt betere reviews overigens).
Zeer betrouwbaar, zuinig, goed te servicen in het veld; goede aftersales via buitensportzaken.
De 0,6 liter MSR brandstoffles past in een bidonhouder;
Gebruikt maar in een goede staat.
Compleet geleverd met:
- 0,6 liter MSR brandstof fles, deze past in een bidonhouder op fiets.
- de 'grijze' (ouder model) pomp
- kerosene sproeier (voor gebruik van kerosene en petroleum)
- oprolbaar reflectie/windscherm (alu)
- brander reflectieschermpje (alu)
- 2 reserve brander reflectieschermpje (alu)
- onderhoudsetje bestaande uit sleuteltje, olie en wat ringetjes, pompleertje etc.
- originele NL handleiding
Kan gedemonstreerd worden.
Verder geleverd (bij ophalen) met een liter fles Coleman fuel/wasbenzine (winkelwaarde 5 eur!) en een klein flesje ethanolpasta (ter voorverwarming).
(Reden van verkoop: ik gebruik deze bijna nooit meer momenteel, want reis minder lang en ver en met andere eisen aan mijn kampeerspullen dan eerst.)