Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Santos Travelmaster - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Santos Travelmaster

Weer andere foto's van de Rohloffnaaf welke in de fiets zou moeten zitten. Ieder uur een andere foto voor de afwisseling.

Matched inderdaad niet, bij de ene foto een groen kleurig frame en bij de ander blauw-paars en beide is niet gelijk aan de kleur van de fiets.
M276 schreef:Die foto's van de rohloff naaf horen niet bij die santos.
Er staat 2 verschillende serienummers.
Dat maakt de prijs weer iets aantrekkelijker.

Wat krijg je voor die 2075 euro's?
  • 1) een travelmaster frame
  • 2) rohloffwiel met serienummer eindigend op ....22
  • 3) EN een tweede rohloffwiel met serienummer eindigend op ....59 :twisted: :lol:
Hoe bindend zijn zulke foto's bij advertenties eigenlijk? :wink:

Greetz,
Bram
cycloantverpia schreef:Hoe bindend zijn zulke foto's bij advertenties eigenlijk? :wink:
Nauwelijks, maar je mag toch wel verwachten dat iemand die dat bedrag wil uitgeven voor een tweedehands fietsje zijn huiswerk doet en niet graag bedonderd wil worden. 8)
Michael W schreef:
Dat is dan gewoon oplichting (als je zeker weet dat het die fiets van Saartjes echtgenoot is) !!
Hoezo gewoon oplichting? Als die fiets eerder van Saartje zou zijn geweest, is het nog geen oplichting.

Piet.
PietV schreef:Hoezo gewoon oplichting? Als die fiets eerder van Saartje zou zijn geweest, is het nog geen oplichting.
Hoezo normvervaging ? De kilometerteller van een auto 50.000 km terugdraaien mag ook van jou zeker ? 8)
Mensen,

Ik hoop dat we hier onderling geen ruzie over krijgen.
Volgens mij is er nu over gezegd wat erover gezegd kan worden. Iedereen mag zijn eigen mening vormen maar laten we mekaar niet gaan aanvallen als iemand een afwijkende mening heeft.
Als je dat wel wilt, prima, maar dan via PB. Niet ter zake doende aanvullingen ga ik verwijderen en als het te gek wordt, sluit ik het topic.

Moderator Hans
Tjeesus wat een non discussie is dit zeg
joko16 is dus de Kosters waarover dit topic gaat. Van mij mag hij uitleggen waarom dit een non topic is. Hoor en wederhoor.
Wim
Laatste reactie.
Wim , Gerd .

Ik koop en verkoop al 15 jaar trekkingfietsen.
In menige fiets zitten vele uurtjes werk.
Vandaar dat mijn verkoopprijs hoger is dan de inkoopprijs. Ook die bewuste Santos daar heb ik twee uur aan gewerkt.
Hij bleek ouder dan mij gezegd is bleek later.
Excuses voor de fout.
Ik heb heel veel tevreden klanten.
Zijn er klachten dan los ik deze netjes op.
Om mij na een verkeerd vermeld bouwjaar aan de schandpaal te nagelen gaat wel erg ver.
Het zal een beetje jaloezie zijn denk ik ook.
In november open ik een winkel in 2 de hands toer-,trekkingfietsen.
Ik stel voor het hier bij te laten en niet door te schieten.
Prima, dit is de uitleg die we wilden, en wat mij betreft volstaat dat.
Wim
joko16 schreef:In november open ik een winkel in 2 de hands toer-,trekkingfietsen.
Uitstekend, plaats dan een betaalde advertentie op de website van de Wereldfietser. Maar wat mij betreft hoor je niet thuis op mijn favoriete forum.

Gerd
Wim schreef:Prima, dit is de uitleg die we wilden, en wat mij betreft volstaat dat.
Wim
Moet zeggen dat ik het toch i.c.m. met eerdere berichten niet heel vertrouwenwekkend over komt. Saartje geeft aan dat Kosters de fiets minimaal vier jaar jonger heeft gemaakt in zijn advertentie en nu doet hij niets anders dan de zaken omdraaien. Hij zou zelf opgelicht zijn?!

En Gerd jaloers op zijn fietsen? Hehe, heb de fiets van Gerd wel eens gezien.... die heeft niet zoveel om jaloers op te zijn wat betreft trekkingfietsen. :wink:

Maarten
Maarten & Line schreef:En Gerd jaloers op zijn fietsen? Hehe, ...
Meer dan 400 euro winst maken met een paar uurtjes poetsen is natuurlijk best iets om jaloers op te zijn :wink:
Michael W schreef:
Maarten & Line schreef:En Gerd jaloers op zijn fietsen? Hehe, ...
Meer dan 400 euro winst maken met een paar uurtjes poetsen is natuurlijk best iets om jaloers op te zijn :wink:
Sorry Michael, maar Maarten heeft gelijk. Ik weet niet waar hij 'm gezien heeft, maar ik ben heel tevreden met mijn huidige vakantiefiets.
En geld, ach wat is geld. Er is 'n tijd geweest dat ik in de bijstand zat en ook nog een flinke schuld afbetaalde. Als ik dan in de zomer langs Kwekkeboom liep en een ijsje kocht, vond ik dat een hele traktatie. Gelukkig is die tijd voorbij.
Als ik nu € 400,= zou verdienen met een paar uurtjes poetsen, zou ik me alleen maar schuldig voelen.

Gerd
Uiteraard niet alleen poetsen meneer de kenner.