Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Zoals je aan de andere reacties kan merken, krijg je geen duidelijk antwoord als je geen duidelijke vraag stelt.supermario schreef: ik wil andere velg remmen kopen en vroeg mij af wat nu het verschil is tussen Shimano remmen en avid remmen.
Nee. Beide merken maken meerdere types.supermario schreef:v-brakes. vroeg ik mij af wat het verschil is tussen avid en Shimano.
Is dit een duidelijke vraag?
Wij gebruiken op onze randonneurs met racestuur inmiddels met tevredenheid de nieuwe cross-cantilevers van Shimano (met Koolstop blokjes) icm met STI grepen.Wim schreef:Dit is natuurlijk allemaal voor een recht stuur. Voor een racebocht heb je tektro racegrepen voor v brakes (moet je wel apart schakelen) of met veel geduld nog wel te vinden oude HS 66 Magura's voor racestuur.
Precies. Als deel van groot-onderhoud heb ik de good old 'super low profile' cantilever DX'jes (1991?) vervangen door die nieuwe CX'en met Koolstop salmon en zo'n kek Tektro kabeldriehoekje. Ze hebben behoorlijk op hun flikker gehad in Sri Lanka, met bagage, en ik ben er tevreden over, aanzienlijk beter dan wat ik had en ik heb er niet naar om hoeven kijken. Let wel, ik ben niet echt in een positie om te zeggen wat het allerbeste is, ik heb geen uitgebreid vergelijkend warenonderzoek gedaan met hydraulisch erbij, ik zeg alleen dat het nu veel beter is dan ervoor. En ja wij zweren beide bij het comfort van STI bij het rijden met bagage, en ja ik heb bij dit soort bestemmingen een oude buisversteller in de tas voor nood.Wim schreef:Met bagage zou ik die brede willen hebben.