Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Strava error - Forum Wereldfietser

Strava error

hallo,

Ik ben net terug van een vakantie in frankrijk (helaas geen fietsvakantie) waar ik veel gefietst heb, na elke rit track bewaard op mijn gps (garmin gpsmap 60csx) en nu ik weer thuis ben wil ik de gpx bestanden uploaden naar strava, maar dan krijg ik de error 'Error Processing Activity'

Vervolgens heb ik de gps van mijn vader (edge 800, samen de routes gereden) aan mijn pc gehangen, vanaf de edge 800 kan strava namelijk wel direct routes halen. Alleen worden de routes in Frankrijk niet weergegeven, enkele routes van voor vertrek wel. :?

nu heb ik zelf het vermoeden dat strava op de edge zoekt naar 'nieuwe' routes, maar omdat ik alle routes die ik op de 60 csx had staan al geprobeerd heb pakt hij dezelfde routes op de edge dus niet. Ik kan alleen nergens een spoor van die routes vinden.

Ik weet niet of dit het goede forum is om het te plaatsen, maar hopelijk kan ik toch een antwoord krijgen.

gr,
wottie
Je kan toch in Strava een ander "device"dan bijv. de edge800 selecteren?
Of anders kan je "from file"kiezen, en dan op je etrec60 de files selecteren.

Werkt dat laatste niet (mijn etrex30 herkent strava niet), dan bijv via connect.garmin.com uploaden en dan exporteren of via www.bikeplanner.com