bandenplakkers is geen succes.
Seamgrip wel. Werkt prima.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Bij mij is het wel gelukt met een bandenplakker.OmeGerrit schreef:Klopt, bandenplakkers werkt niet, seam grip heb ik zelf nog niet geprobeerd maar is een prima idee om te onthouden.
De ene bandenplakker, is de andere niet. Ik kan me voorstellen dat het werkt met zo'n zelfklevende bandenplakkers, maar niet met klevers die werken met een vulkaniseringsmiddel. Of is het daar wel met gelukt?franck schreef:Bij mij is het wel gelukt met een bandenplakker.OmeGerrit schreef:Klopt, bandenplakkers werkt niet, seam grip heb ik zelf nog niet geprobeerd maar is een prima idee om te onthouden.
Ja, had ik in 2010 in Schotland. Blaas groot en midden van de Mat en was dus niet meer bruikbaar om op te slapen. Foto gemaakt van blaas en van het serienummer op de mat. En de mat weggegooid.franck schreef:Bij een ander Therm-a-rest matje heb ik een grote blaas aan het hoofdeinde.
Eers wel handig als ingebouwd kussen, maar inmiddels wel erg groot geworden.
Zijn er meer mensen met dit probleem ?
Matje is wel ruim 10 jaar oud en vrij veel gebruikt.
ja, met een standaardbandenplakker met zo'n folie'tje erop, vastgeplakt met solutie.Revanho schreef:De ene bandenplakker, is de andere niet. Ik kan me voorstellen dat het werkt met zo'n zelfklevende bandenplakkers, maar niet met klevers die werken met een vulkaniseringsmiddel. Of is het daar wel met gelukt?franck schreef:Bij mij is het wel gelukt met een bandenplakker.OmeGerrit schreef:Klopt, bandenplakkers werkt niet, seam grip heb ik zelf nog niet geprobeerd maar is een prima idee om te onthouden.
Renaat
Als men gebruik wil maken van een (levenslange) fabrieksgarantie, dan klopt dit. Dus in deze situatie heb je gelijk.franck schreef: Maar dat zou ook niet echt uit hoeven maken aangezien de winkel waar ik naar toe ga slechts als tussenpersoon fungeert tussen mij en Therm-a-rest.
Waar kan ik dat serienummer vinden ?Peter M schreef:Op basis van het feit dat ik een foto met het serienummer kon overleggen, heb ik keurig van Thermarest een nieuwe mat gekregen.
Want die liftime warranty slaat inderdaad niet op het lek raken, maar wel op het delamineren.
Ik zou dus gewoon teruggaan naar de winkel.
Ik geloof niet dat ik ooit een reparatiesetje bij mijn matje heb gehad maar bij de tent zat een merkloze tube seamseal en een stukje grondzeil. Inmiddels is het gelukt om daar de (zo bleek) twee lekjes mee te repareren.applemeisje schreef:Bij mijn therm-a-rest matje zit een reparatie plak setje (lijm + stukje om lek dicht te plakken)
Heb je dit niet bij het matje bewaard?