Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Santos scc01 gereed - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Santos scc01 gereed

Persoonlijk zou ik het logo niet terug hebben laten plaatsen, als je de keuze gehad zou hebben. Santos is toch steeds bekender aan het worden, lijkt me. Het zal me niet verbazen als het dievengilde dat ook in de gaten heeft.
De kleur is wel erg mooi. Heb zelf ook een witte fiets en daar kun je goed op zien dat een fiets gebruikt wordt i.p.v. hele avonden lang gepoetst te worden met een tennisarm. :lol: Lekker gebruiken dus.

Qua verlichting zou ik denken aan een naafdynamo of batterijverlichting. Afhankelijk van de rest van je uitrusting, te bezoeken landen, oplaadmogelijkheden en budget.
Wat kost dat nou zo'n frame te laten spuiten?
En moet je dan zelf al het voorwerk doen? Of laat je dat het bedrijf zelf doen?

Ik vond het oude kleurtje ook niet slecht trouwens. Maar zo ziet hij er ook erg mooi uit
:P
Ik zie eigenlijk maar 1 verschil, nl. dat je in Photoshop wit en blauw hebt omgewisseld. Zo kan ik het ook :shock: . Wel raar dat lichtgrijs in zwart veranderd door deze kleuromwisseling.

Maar zonder gekheid, ziet er erg mooi uit, een hele verbetering.
Wil ook graag weten hoe het spuitwerk is gedaan.
Ik heb in totaal 3 fietsen via Marktplaats gekocht,

Als eerste dus de Santos.
Magura remmen verkocht via marktplaats net zoals het crankstel.

Als tweede een GT waar ik de remmerij, crankstel en stuurpen van heb gebruikt.
GT frame wordt mijn winterprojectje.
Wielen en banden verkocht op marktplaats.
Afbeelding

Als derde 'Thijs Hendriks MTB' hier de velgen van gebruikt LX naven, HS33 tomac gaan naar GT project, frame naar de oud ijzer boer. Vork nog verkocht op marktplaats.
Afbeelding

Frame heb ik zo opgestuurd naar de poedercoater, alleen overal schroeven in gedraaid. Niet de goedkoopste maar zeker een van de betere.
Frame en vork kwamen op €140,-
Stickers bij frame-stickers.nl besteld, niet onder de blanke laag mee laten coaten.
Zijn er dus nog af te peuteren.

Totaal aankoop fietsen €195,-
Verkocht op marktplaats €80-90,-
Overige spulletjesrond de €200,-
Coater €140

Totaal zo rond de €350,- tot nu toe. (excl zadel & handvatten, beide verjaardagskado)

Dus ik kan voor weinig weer jaren vooruit. :D
Hij is klaar,
Ergon handgrepen gemonteerd, gp5 en combipedalen.
Via MP een navi2move fietscomp/navigatie gekocht.
Meer om na de tocht data te uploaden dan om te navigereb.

Heb nu drie dagtochten gemaakt van rond de 100km, fietst zeer fijn.
Voor de stukjes naar de winkel heb ik nu een Gazelle Olympia gekocht.
Planning is er een single speed van te maken, weer een klein projectje.
Naar welke spuiter ben je geweest

Mario
Jeemz schreef:Als derde 'Thijs Hendriks MTB' hier de velgen van gebruikt LX naven, HS33 tomac gaan naar GT project, frame naar de oud ijzer boer. Vork nog verkocht op marktplaats.
Afbeelding
Heb je die Coca-Cola bidon nog bewaard?

.tsooJ
supermario schreef:Naar welke spuiter ben je geweest

Mario
Op mp zoeken op k. poerdercoating. Zit in Drachten.
Alien schreef:
Jeemz schreef:Als derde 'Thijs Hendriks MTB' hier de velgen van gebruikt LX naven, HS33 tomac gaan naar GT project, frame naar de oud ijzer boer. Vork nog verkocht op marktplaats.
Afbeelding
Heb je die Coca-Cola bidon nog bewaard?

.tsooJ
Snel weggegooid, groeide al een cola boompje in. 8)