Additionally, paste this code immediately after the opening tag: [TKA] tweepersoons tent: Exped Vela II Extreme - Forum Wereldfietser

[TKA] tweepersoons tent: Exped Vela II Extreme

Ik heb nu twee tweepersoons tenten en dat is er 1 teveel. Dus daarom wil ik de Exped Vela II Extreme verkopen. Zie de link voor de specs.

De tent is vier jaar oud en is in uitstekende staat. Hij heeft destijds 350 euro gekost en ik vraag er nu 150 euro voor.

Hier in gebruik op weg naar de Noordkaap. Ondanks de vele regen geen druppel binnen gehad en met de gele binnentent kreeg ik altijd weer zin om op te staan.
Afbeelding

Sjirk
Is deze nog steeds te koop?
Het zou zomaar kunnen, na drie jaar.
:idea: Gezien de afschrijving in de eerste 4 jaar neem ik aan dat de vraagprijs nu 0 euro is. Ik wil uiteraard wel wat afdingen, dus geef me er 50 euro bij dan kom ik hem ophalen.
Dirk
iceman schreef::idea: Gezien de afschrijving in de eerste 4 jaar neem ik aan dat de vraagprijs nu 0 euro is. Ik wil uiteraard wel wat afdingen, dus geef me er 50 euro bij dan kom ik hem ophalen.
Inderdaad nog te koop. Ik moet hem wel even uit de zak halen want de laatste 4 jaar heeft ie netjes in het donker gelegen en is niet gebruikt. Kan zijn dat ik hem even moet uitwassen. Stuur me een PB en we praten wel over de prijs en afhalen op eigen kosten.