Additionally, paste this code immediately after the opening tag: last-minute opwarmrondje LF 14 nederland dinsdag a.s - Forum Wereldfietser

last-minute opwarmrondje LF 14 nederland dinsdag a.s

Hallo Allemaal,

Voor een langere tocht volgende week in duitsland wil ik nu even een laatste test cequ opwarmronde doen.
Dinsdag wil ik vanuit Ommen de LF14 oppakken en deze rit gaan doen richting lauwersoog.

Ben een jongeman van 37. Het is de bedoeling te overnachten op campings.
Met mijn nieuwe tentje wil ik middels deze toch kijken of alles werkt en compleet is voor de grotere tocht.
Afhankelijk van het komende warme weer wil ik toch wel 80-90 km per dag doen.

Wie heeft zin om als last-minute planning deze tocht samen of een deel met mij mee te fietsen ?

Gewoon ff lekker eruit, geen strakke planning , lekker genieten van het warme weer en uiteraard terrasje pakken.

Ben in bezit van garmin GPS. Heb zelf geen landkaarten of fietskaarten. Wel de route reeds gedownload.

reacties via PB
Ha Merida,

PB kan ik nog niet sturen, pas geregistreerd en mijn virtuele clubhuis aanvraag kan pas na 12 augustus in behandeling worden genomen.....

Maar goed, als ik mijn achterderailleur weer werkend krijg voor dinsdag, dan zou ik het leuk vinden om een stuk met je mee te fietsen. Vorig jaar heb ik het Fietserpad gefietst en het stuk door de achterhoek en Drenthe is toch echt het mooist, dus voor herhaling vatbaar.

Oh ja, misschien handig om wat info te geven: ik ben een vrouw van 37 en 80-90km vind ik een leuke uitdaging. Als er met gebruik van gps niet steeds gestopt hoeft te worden om de route te zoeken dan zie ik dat wel zitten. Ik ben in het bezit van het Groene Boekje met natuurcampings, maar dat moet je net treffen met de route en dagafstanden.

Misschien is het handig om evt even te contacten via privé-bericht facebook? Inge-Marieke Hammen.
Whaha dit wordt echt last-minute plannen . Je hebt pb.

Imme schreef:Ha Merida,

PB kan ik nog niet sturen, pas geregistreerd en mijn virtuele clubhuis aanvraag kan pas na 12 augustus in behandeling worden genomen.....

Maar goed, als ik mijn achterderailleur weer werkend krijg voor dinsdag, dan zou ik het leuk vinden om een stuk met je mee te fietsen. Vorig jaar heb ik het Fietserpad gefietst en het stuk door de achterhoek en Drenthe is toch echt het mooist, dus voor herhaling vatbaar.

Oh ja, misschien handig om wat info te geven: ik ben een vrouw van 37 en 80-90km vind ik een leuke uitdaging. Als er met gebruik van gps niet steeds gestopt hoeft te worden om de route te zoeken dan zie ik dat wel zitten. Ik ben in het bezit van het Groene Boekje met natuurcampings, maar dat moet je net treffen met de route en dagafstanden.

Misschien is het handig om evt even te contacten via privé-bericht facebook? Inge-Marieke Hammen.
Hallo Allemaal,
Voor degene die toch nog besluit voor een deel of helemaal mee te fietsen,
Dinsdagochtend 16-7 10.15 uur vertrek vanaf station Ommen.
Dag 1 zal ergens tot net boven emmen gaan.
Dag 2 van emmen naar groningen.
Als je nog besluit mee te gaan post dan hier een berichtje of stuur een pb.
Je kan uiteraard ook een deel meefietsen.

En mooi weer is verzekerd :-)