Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop Avaghon S.28 - Forum Wereldfietser

Te koop Avaghon S.28

Ik heb deze Avaghon twee jaar geleden bij Bike4Travel gekocht. Was bedoelt om te gaan forensen. Dat heb ik ook gedaan (ongeveer 4000KM in totaal). Maar ik ben toch van plan om naar een ligfiets te kijken.

Ik hoop dat ik iemand anders nog blij kan maken met deze mooie fiets. Als ik hem verkoop, breng ik hem eerst bij Bike4Travel langs voor een onderhoudsbeurt, tenzij je dat zelf wilt. Dan halen we dat bedrag van de aanschafprijs af.

Zie marktplaats voor de advertentie. Zoeken op advertentienummer 689777838
Ik denk een fiets voor iemand van 1.95 ++
Zelf ben ik inderdaad 1.95 en bedankt voor de link:-)
Ik ben zelf 1,92 en kwam ook uit op een 64 cm Avaghon S28. Daarvoor een Giant Expedition en die was ook 64 cm. Beide met speciale meetfietsen gemeten. Wellicht speelt binnenbeenlengte versus totale lichaamslengte ook nog wel een rol.
Ik zou zegen 1,90 +
Suc6 met de verkoop.
Bij mij is het ook gemeten met een meetfiets. Bedankt voor je antwoord... Trekt misschien een breder publiek:-)
Ik ben zelf 1.93 m en heb een ligger met onderstuur, een wel heel aparte al zeg ik het zelf, het prototype van de nu in de markt zijnde sirix flash, geheel handgemaakt door de uitvinder van dit type.
Fiets is geheel (brute) aluminium dus zonder lak en of verf afgewerkt, heel apart en weinig mee gefietst.
Heb je interesse in inruil op je avaghon???
Bedankt voor je aanbod, maar ik ben opzoek naar een trike. Wel een mooie fiets trouwens.