Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Elbe fietsweg gps track - Forum Wereldfietser

Elbe fietsweg gps track

Dag,

Weet iemand waar ik de gps-track voor de Elbe radweg kan vinden. Dresden-Praag heb ik gevonden. Rest me nog Cuxhaven - Dresden.

Dank,

Jan.
Jan Joris schreef:Weet iemand waar ik de gps-track voor de Elbe radweg kan vinden. Dresden-Praag heb ik gevonden. Rest me nog Cuxhaven - Dresden
Hier nagenoeg de hele route.
De 'markedtrails' site bevat blijkbaar heel veel routes. Ik had daar al gezocht maar enkel de lijst met op de kaart zichtbare routes doorlopen. Daar stond de Elberadweg niet tussen. Door in te zoomen komen er meer en meer fietsroutes naar boven. Het zou misschien wel handig zijn indien de beheerders van de site dit gegeven in het groot aanbrengen op hun site. Mensen die op het internet op zoek zijn, gaan niet elke website minitieus onderzoeken naar de mogelijkheden. Als de info niet dadelijk zichtbaar is dan gaat het naar de volgende site.

In ieder geval hartelijk dank voor de info. Ik kan op pad! :!:
Jan Joris schreef:Mensen die op het internet op zoek zijn, gaan niet elke website minitieus onderzoeken naar de mogelijkheden. Als de info niet dadelijk zichtbaar is dan gaat het naar de volgende site.
Deze sites zijn vaak door vrijwilligers opgezet zonder dat ze er een cent aan verdienen. Je kan beter jouw suggesties doorgeven aan de beheerder http://cycling.waymarkedtrails.org/nl/help/contact ipv zo kritiek te spuien :evil:
Beste Tovenaar,

D'er is absoluut geen reden om zo defensief en prekerig te reageren. Het verhogen van de bruikbaarheid van de markedtrails site is reeds enige tijd voor jouw bericht met de sitebeheerder opgenomen. De enige reden waarom ik het gebruiksadvies van de site hier herhaal is juist omdat de markedtrails site zo nuttig is en dat andere leden van de wereldfietser niet dezelfde fout maken zoals ik.

Jan.
Jan Joris schreef:In ieder geval hartelijk dank voor de info. Ik kan op pad! :!:
Ik zag in de gauwigheid wel dat er bij Tangermünde een stukje ontbrak.
Van Tangermünde tot Rogätz over de linkeroever ontbreekt op de gpx. Nu kan je natuurlijk over de rechteroever, maar daar zijn grote overstromingen geweest vorige week enzo, dus sterkte !! :wink:

Ps. ... en Tangermünde niet bezoeken zou ook erg jammer zijn; leuk stadje met camping nabij het centrum !!
Jan Joris schreef:Beste Tovenaar,

D'er is absoluut geen reden om zo defensief en prekerig te reageren. Het verhogen van de bruikbaarheid van de markedtrails site is reeds enige tijd voor jouw bericht met de sitebeheerder opgenomen. De enige reden waarom ik het gebruiksadvies van de site hier herhaal is juist omdat de markedtrails site zo nuttig is en dat andere leden van de wereldfietser niet dezelfde fout maken zoals ik.

Jan.
Beste Jan,
Toen ik jouw opmerking las vatte ik dat op als "als ze dat niet snel fixen dan zoek ik wel een andere site" en als je dat niet zo bedoelt had, mijn excuses.
Dag Jan,
Helaas kan ik je niet helpen aan de gps-track van de Elbe Radweg, maar ik ben wel erg geinteresseerd in jouw track van de fietsroute van Dresden naar Praag.
Zou je me kunnen laten weten waar ik die kan vinden?

Alvast met dank,
Jos
Dag Jos,

Alhier het internetadres: http://radtouren-magazin.com/2560/radre ... touren-612.

Veel plezier,

Jan.
Deze website is ook nuttig voor wie routes in Duitsland zoekt. Of je nu GPS-tracks zoekt of niet

http://www.radreise-wiki.de