Hier nagenoeg de hele route.Jan Joris schreef:Weet iemand waar ik de gps-track voor de Elbe radweg kan vinden. Dresden-Praag heb ik gevonden. Rest me nog Cuxhaven - Dresden
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Hier nagenoeg de hele route.Jan Joris schreef:Weet iemand waar ik de gps-track voor de Elbe radweg kan vinden. Dresden-Praag heb ik gevonden. Rest me nog Cuxhaven - Dresden
Deze sites zijn vaak door vrijwilligers opgezet zonder dat ze er een cent aan verdienen. Je kan beter jouw suggesties doorgeven aan de beheerder http://cycling.waymarkedtrails.org/nl/help/contact ipv zo kritiek te spuienJan Joris schreef:Mensen die op het internet op zoek zijn, gaan niet elke website minitieus onderzoeken naar de mogelijkheden. Als de info niet dadelijk zichtbaar is dan gaat het naar de volgende site.
Ik zag in de gauwigheid wel dat er bij Tangermünde een stukje ontbrak.Jan Joris schreef:In ieder geval hartelijk dank voor de info. Ik kan op pad!
Beste Jan,Jan Joris schreef:Beste Tovenaar,
D'er is absoluut geen reden om zo defensief en prekerig te reageren. Het verhogen van de bruikbaarheid van de markedtrails site is reeds enige tijd voor jouw bericht met de sitebeheerder opgenomen. De enige reden waarom ik het gebruiksadvies van de site hier herhaal is juist omdat de markedtrails site zo nuttig is en dat andere leden van de wereldfietser niet dezelfde fout maken zoals ik.
Jan.