Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ik wil iedereen bedanken.... - Forum Wereldfietser

Ik wil iedereen bedanken....

Ik wil iedereen bedanken voor de inbreng, de tips en de adviezen. Ik heb 4 fantastische weken achter de rug en ik ben verslaafd :lol:

En wat doe je als eerste als je thuiskomt? Dan koop je een weegschaal :D

Afbeelding
Ja hallo, zo werkt het niet. Waar is je verslag :P :!: Was dit de bullitt- tocht, ja toch?
Dit klinkt juist als een tot de essentie teruggebracht verslag :D
Dat zou heel jammer zijn...
Zie hier het fotoverslag :wink: http://instagram.com/hartkoeriers
Misschien ook nog een linkje naar het draadje waar je deze fietsreis mee bent begonnen of korte uitleg? Welkom bij de club van fiets-aholics :D
Hoi Robert,

Was leuk om je te ontmoeten op de camping in Afferden.

Groet
Martin
De facebookpagina van Robert geeft al weer meer details... :P !
martinderoo schreef:Hoi Robert,

Was leuk om je te ontmoeten op de camping in Afferden.

Groet
Martin
Insgelijks was gezellig!
Mooie foto's Robert!
Robert, nog wel een serieuzere vraag: ik zou het wel leuk vinden als je je ervaringen postte, en vooral wat er boven verwachting ging en wat minder geslaagd was. Ben je dat nog van plan?
Is die weegschaal een aanwijzing dat je de volgende keer toch iets op gewicht gaat bezuinigen ;).
Jammer, het blijft stil.
Iedereen heeft het toch weleens druk? Wat is dat nou voor onzin dat iemand geen 17 uur offline mag zijn...? :roll:

Mooie tocht, Robert. Zo ben ik ook ooit begonnen, lekker veel spullen mee zodat je niets tekort komt (alleen de omgeving was iets anders). Mocht je je wellicht ooit prettig voelen bij een lager bagagegewicht, dan kun je altijd nog minder meenemen of lichtere uitrusting kiezen. De foto's zijn om van te genieten!
Beweer ik dat dan? Geen woorden in mijn mond leggen alstublieft. Ik wil alleen maar aangeven dat ik het jammer vind dat ik nog geen verslag heb kunnen lezen, want ik heb juist met veel plezier alle voorbereidingen gevolgd hier!
Excuseer. Het komt op mij anders over dan je het blijkbaar bedoeld had.
No worries! Teruglezend kan ik me voorstellen dat je het zo leest.
Ook niet om aan te dringen of zo maar ik ben ook wel benieuwd naar je ervaringen.

Wat viel tegen en wat viel mee?
Heb je veel last gehad met lange klimmen?
Wilde het geheel een beetje remmen?

Dat soort dingen.

Leuke fotos overigens. Fiets, mok, voeten ;)
Travelmaster schreef:Robert, nog wel een serieuzere vraag: ik zou het wel leuk vinden als je je ervaringen postte, en vooral wat er boven verwachting ging en wat minder geslaagd was. Ben je dat nog van plan?
Dit is een goed idee ik zal mijn ervaringen later posten.
Top, leuk! Ik ben erg benieuwd!