Additionally, paste this code immediately after the opening tag: waar fiets stuur montego liberty kopen? - Forum Wereldfietser

waar fiets stuur montego liberty kopen?

Hallo,

Ik heb hier een 28inch Montego Liberty damesfiets (moederfiets) staan. Het stuur is alleen niet zo net meer. Ik ben dus op zoek naar een nieuw stuur, het is nog al een aparte vandaar dat ik hem niet kon vinden op internet... Weet iemand misschien waar ik zo een stuur kan aanschaffen?

Alvast bedankt!

Afbeelding

Afbeelding
Een enorm luxe-probleem....
De meeste moederfietsen hebben dergelijke sturen, dus een beetje fietsenwinkel zou eraan moeten kunnen komen. Maar wat is e rniet meer netjes aan dat niet met een beetj epoetsen verholpen kan worden? Is de fiets gevallen dat je een nieuw stuur wilt?
Wim
Als ik de foto's zo bekijk gaat het je waarschijnlijk vooral om de roetsputjes en de schaafplek die is gaan roesten. Dit zijn inderdaad jammerlijke plekjes.
Helaas voorkom je dit eigenlijk niet als de fiets vaak buiten staat.

Ik denk dat je deze vorm sturen wel bij veel zaken kunt kopen. Gewoon even langslopen en vragen
Oppervlakkig roest heb je er met staalwol zo af.
Wim
Bedankt voor de reacties.

De fiets is voor de verkoop dus ik wil hem netjes hebben voordat hij naar de volgende eigenaar gaat. De roest is helaas te diep ingevreten om het met staalwol weg te halen, chroom bladert er al van af. Dan ga ik kijken wat de fietsenwinkel heeft liggen.

Bedankt!