Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsen in Zuid China - Forum Wereldfietser

fietsen in Zuid China

In oktober wil ik gaan fietsen in zuid china. route de ontdekking van Awol.
Ik kom een heel eind met de route maar het laatste gedeelte van de route heb
ik niet heeft iemand nog ergens die route liggen. Vanaf Gullin heb ik geen route.
Heeft iemand deze route nog ergens liggen?\/
Aanschaffen bij AWOL mischien :wink:
dik5 schreef:Aanschaffen bij AWOL mischien :wink:
Precies, vraag voor je tocht voor de "grap" eens een offerte aan bij AWOL, ben benieuwd of je echt meer kwijt bent... en je hebt de route er gratis bij :wink:
Als ik het juist heb is de ontdekking van AWOL de route van Hanoi naar Kumming. De grens passer je bij de rode rivier.
In China is prima te fietsen op de kaartjes uit de kleine provincie atlasjes die je in elke grote boekhandel kunt krijgen. Ook de kleinere wegen staan daar op vermeld. Je kunt de route daarop intekenen.
Alternatief is inderdaad AWOL alles te laten verzorgen inclusie routeboekje.
Fietsen in zuid China (Yunnan) is een geweldige beleving. Mensen zijn gastvrij en behulpzaam.

Paul Snoeij
Bij de AWOL-prijs voor het pakket zit o.a. inbegrepen:
-actuele routebeschrijving;
-op de luchthaven van aankomst wordt je opgewacht en met je fiets naar een goed hotel gebracht (dus geen gedoe op de luchthaven);
-twee nachten in een goed hotel om bij te komen na een lange vlucht;
-je fiets mee met de vluchten (bij diverse luchtvaatmaartmaatschappijen kunnen de toeslagen om een fiets mee te nemen flink oplopen. Kijk maar eens naar sommige ervaringen op dit forum. Het is niet alleen de de prijs, maar ook eindeloze discussies voor vertrek. AWOL heeft gewoon goede afspraken met de luchtvaartmaatschappijen waarmee zij samenwerken).