Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Kwaliteitsfietsverhuur in Helsinki? - Forum Wereldfietser

Kwaliteitsfietsverhuur in Helsinki?

Hoi allemaal,

Binnenkort ga ik een week naar Helsinki voor mijn werk, en daarachter heb ik een weekend ingepland om de omgeving een beetje te verkennen (het is mijn eerste keer daar :))

Nu ga ik voor 1 weekend niet mijn fiets heen en weer nemen... Weet iemand hier toevallig een goede fietsverhuurder daar die (redelijk) geschikte fietsen heeft voor dagtochtjes?

Overigens, leuke routetips zijn welkom :)

Groeten,
Gijs
Geen tip voor fietsverhuur. Wel een toeristische tip. Als je van architectuur houdt.

Hvitträsk

Gebouwd door Eliel Saarinen, ook de architect van het centraal station in Helsinki.

Het is een mooi doel voor een tochtje de stad uit. Hemelsbreed 25 km ten westen ven Helsinki.

Peter
Je zoekt een xxxx in stad yyyy?
maps.google.com
Tik yyyy in - enter.
Tik xxxx in -enter.
Er komt in dit geval een ballonnetje in het midden.
Klik er op.
Klik op de link in de tekst.
Dan ben je in dit geval bij www.greenbike.fi.
Geen idee wat het echt is, ik heb er ook nooit van gehoord maar ze lijken best leuke fietsen te hebben.
Fiets ze!
Leon
Hoi Leon, ik had ook zelf al gegoogeld. Echter (1) de kwaliteit van huurfietsen wisselt in mijn ervaring nogal en (2) sommigen hier hebben een gigantische plaatselijke kennis, getuige het "Raad het Plaatje" topic. Vandaar vroeg ik ook hier nog eens om raad ;)

Peter, bedankt voor de tip!
Er is een fietsersbond in Helsinki. Wellicht kunnen ze jou helpen.
Ik heb een aantal jaren met hen een fietstocht gemaakt door Helsinki.
www.hepo.fi