Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Rutger schreef:Waarom zou je Mont Ventoux per se met bepakking willen doen? Je kan hem zonder bepakking beklimmen en dan met bepakking er om heen fietsen. De Mont Ventoux is een eenzame hoge berg en veruit de grootste in de buurt.
Opvallend dat veel in reacties de vraag of het zin heeft gesteld wordt. Nou ik zal jullie helpen: het heeft geen zin. Heerlijk zinloos.Rutger schreef:Met volle bepakking omhoog fietsen is zinnig als je dan ook boven gaat kamperen! Anders geldt nog altijd de regel:
alles wat je achter laat is meegenomen
De stoep warm houden dat heeft zin...PietV schreef:Dat dacht ik vanaf het begin. Een onderwerp met een zinloze vraag: Mt Ventoux met bepakking?LHTJoost schreef:Opvallend dat veel in reacties de vraag of het zin heeft gesteld wordt. Nou ik zal jullie helpen: het heeft geen zin. Heerlijk zinloos.
Waarom vraag je het?
Piet.
Vrijdag.LHTJoost schreef:Helemaal goed.Rutger schreef:De dag dat Tommy Simpson stierf?LHTJoost schreef:Leuke bijkomstigheid die deze berg voor mij extra bijzonder maakt: mijn geboortedatum is 13-07-1967
Als je over die bult heen wil rijden en hij ligt op de route, is het vermoedelijk sneller om het met bepakking te doen, dan zonder bepakking en dan weer terug fietsen om je spullen op te halen om vervolgens om de berg heen te fietsen.Claudiakok schreef:De Mont Ventoux met bepakking heeft misschien geen zin en je zou er natuurlijk om heen kunnen rijden