Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop fietskaart sustrans 7 Loch & Glens North - Forum Wereldfietser

Te koop fietskaart sustrans 7 Loch & Glens North

Net terug van een geweldige fietsvakantie in Schotland. Op deze kaart heb ik een paar keer gekeken en is dus nog zo goed als nieuw.

Tegen elk aannemelijk bod.

Gr
In je profiel zag ik dat je al een tijdje niet hebt ingelogd. Desondanks waag ik een poging en hoop dat je dit bericht ziet.

Is de kaart nog beschikbaar? Mijn bod is €4,00 incl. verzending binnen Nederland. Graag je reactie per PB. Bod vervalt over 7 dagen, tenzij contact.
Het spijt me als ik een beetje ongeduldig overkom, maar ik zag dat je vandaag even hebt ingelogd. Helaas kreeg ik geen reactie van je (geen Persoonlijk Bericht in mijn forum-inbox, maar je zag wel mijn PB aan jou).

Ik dring aan omdat ik graag mijn routemateriaal tijdig en compleet bij elkaar heb. Als ik de kaart niet via jou kan verkrijgen, dan wil ik elders bestellen, liever nog vóór dit weekeinde dan erna.

Laat je me snel iets weten?

Update - 2014.05.16
N.B. Waarschijnlijk heb ik tot zondagavond a.s. geen beschikking over internettoegang, dus een reactie mijnerzijds op een PB kan even op zich laten wachten.