Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje gezocht voor zomervakantie - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje gezocht voor zomervakantie

Hoi medefiets(st)ers,

Ik (vrouw, 48) zoek een fietsmaatje voor de zomervakantie. Ik fiets ongeveer 85 km. per dag tenzij er te veel mooie/leuke dingen te bekijken zijn (of als het alleen maar omhoog gaat....). Ik wil graag kamperen maar dit is bij aanhoudende regen geen must.
Reisdoel in overleg. Gezamenlijke interesses (o.a. historie, natuur, terrasje :wink: ) belangrijker dan kilometers.
Door omstandigheden ben ik gebonden aan ongeveer half juli- half augustus.
Ik ben benieuwd!
o jammer wand in juli loop ik de 4daagse nijmegen ik wil ooit graag eens een leuke tocht rijden.
gr marcel
Ik, Ruud ga ongeveer 6 juli richting west Oostenrijk via Reitsma route. Daarna ga ik door Zwitserland naar Frankrijk daar kan ik met een maatje mee terug rijden naar Nerderland.

Misschien iets om een deel mee te rijden? ik vertrek uit Rotterdam. 80 tot 100 per dag maar vooral genieten :wink: :wink:

groet, Ruud
Hoi Ruud,

Dank je wel voor je reactie.
6 juli kan ik nog niet weg. Jouw kilometers zitten denk ik toch boven mijn kilometers.
Vooral omdat je zo'n vast omlijnd doel hebt. Dat is geloof ik niet wat ik in gedachten had voor mezelf.
Heel veel plezier!

Astrid
Ok, geen probleem. Jij ook een goede reis.

Groet,Ruud
Dag Astrid,
Ik man van 44j zoek ook net op dit forum naar een reismaatje, ik ben door omstandigheden flexibel beschikbaar, maar ik heb nog geen goede uitrusting, wel een gewone sportfiets, ook is 85km per dag voor mij mogelijk nog wat veel op dit moment zeker als het op bergen aankomt.. Er zijn wel nog 2 maanden om te trainen gelukkig.
20j geleden heb ik eens een enkele reis maastricht - nice gefietst via de ardennnen naar de alpen en de vogezen en ook het jura gebergte, toen had ik nog wel veel conditie!

Misschien eens nader kennis maken? Je indeling en kamperen afwisselen met pension en genieten belangrijker dan km, het spreekt mij wel aan...

Hoor graag je reactie,

groet,
Frank
Hoi

Ik ben Marco en kom uit Noord-Holland en ben 41 jaar.Ik ben de laatste 2 jaar op vakantie geweest naar Thailand(Chiang Mai) omdat ik in de winter ga en het daar dan lekker weer is nam dan mijn racefiets mee.Ik fiets daar ongeveer 500 km per week want het is daar heel mooi om te fietsen.Nu is mijn vraag of er in november of december iemand in thailand is die met me wil fietsen.

gr Marco
Hallo Astrid, zoek je nog fietsmaatjes? Ik ga vanaf half juli een paar weken op pad, ik dacht aan Praag maar hoeft net per se . Misschien kunnen we wat te combineren. (vrouw, 53, kamperen; ca 80-100 km pd.) Hartelijke groet, Inez
Hoi Astrid,
Heb je al een fietsmaatje gevonden voor deze zomer? Zo niet, dan klikt het wie weet tussen ons (Inge, vrouw, 44). Je omschrijving (o.a. kamperen en 85 km) komt overeen met hoe ik het zie. Zelf zou ik ongeveer een maand weg kunnen/willen, en ik had nog geen reisdoel, maar wel vage ideeën daarover. Ik hoop graag snel van je horen.
Groetjes,
Inge
Hallo
Ook ik (Henk 59) zoek fietsmaatje ben voornemens om half Juli te starten.
Op programma de groene vallei route en moezel start vanaf Sluis.
Wil kamperen 70/80 km maar wil vooral genieten.
ongeveer 3 weken.
Interesse dan hoor ik het graag.

Groet Henk